Choose fontsize:
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
 
  Pokaż wiadomości
Strony: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 »
821  Nassim Haramein, 2012 i... zagadka "obcych" / Nassim Haramein - Przekroczyć Horyzont Zdarzeń / Odp: Nassim Haramein i Egipt : Październik 12, 2009, 00:52:50
Jak skończę trzecią, to wam pomogę przy drugiej ;-)

To może weź się za czwartą, bo my już mamy 4.1 Mrugnięcie

P.S
Zgadzam się, że efekt tego wykładu jest dość powalający...
822  Nassim Haramein, 2012 i... zagadka "obcych" / Nassim Haramein - Przekroczyć Horyzont Zdarzeń / Odp: Nassim Haramein i Egipt : Październik 12, 2009, 00:49:02
Shielder, poczekaj, aż skończymy tłumaczyć drugą część "Crossing the Event Horizon"... Duży uśmiech
823  Różne koncepcje świata i człowieka / Różne koncepcje człowieka i świata / Anioły - religijnie, kulturowo, ezoterycznie : Październik 11, 2009, 13:06:50
Anioły - religijnie, kulturowo, ezoterycznie (rozmowa z dr Janem W. Suliga)

824  "Tajne" stowarzyszenia i "teorie spiskowe" / "Tajne" stowarzyszenia / O inicjacji masona i symbolice masońskiej w architekturze, muzyce i literaturze. : Październik 11, 2009, 12:47:27
Ze strony radia TOKFM można pobrać audycję, której gościem był
prof. Tadeusz Cegielski, historyk UW i wolnomularz, który opowiadał

1. czym jest wolnomularstwo i o inicjacji na wolnomularza

Podcast w formacie mp3 dostępny jest pod tym linkiem:
http://bi.gazeta.pl/im/2/6746/m6746532.mp3

2. o symbolice masońskiej w architekturze, muzyce i literaturze.

Podcast w formacie mp3 dostępny jest pod tym linkiem:
http://bi.gazeta.pl/im/5/7113/m7113935.mp3
825  Nassim Haramein, 2012 i... zagadka "obcych" / Nassim Haramein - Przekroczyć Horyzont Zdarzeń / Odp: Nassim Haramein - W poszukiwaniu pierwotnego wzorca : Październik 10, 2009, 12:03:43
Mowa jest o trójkącie w kole. Siły planetarne ustawione w ten sposób w astrologii oznacza się trójkątem. /Trygon = 120 stopni/ Ich rodzaj działania jest najbardziej pozytywny.
Wirowanie = Polaryzacja, tworzą Gwiazdę Dawida. Co na kole daje punkty co 60 stopni. Sekstyl.
W astrologii nie oznacza się go jednak  Gwiazdą Dawida, lecz wzorem jaki powstaje po dodaniu mniejszych trójkątów, gdy "otrzymujemy mniejsze gwiazdy - dzieci "Gwiazdy Dawida".
Widzialem trygon, sekstyl, ale nie widziałem tego wzoru po dodaniu "dzieci Dawida". Można to gdzieś zobaczyć?

No, ale.... a propos polaryzacji i Gwiazdy. Nassim:
0:23:09:Rzeczy we wszechświecie są spolaryzowane|ponieważ wirują. Moment kątowy tworzy |oś rotacji, która generuje polaryzację.
0:23:19:Więc jeśli masz polaryzację, to możesz otrzymać odwrócony trójkąt w tej kuli lub w tym kole.

Fajne jest to zdanie:  Moment kątowy tworzy oś rotacji, która generuje polaryzację.
No, ale nie wyjaśnia to powstania trójkąta, a tym bardziej dwóch trójkątów. To zdanie mówi tylko, że jak się coś kręci, to tworzy oś i ta oś ma dwa bieguny - '+' i '-'. czyli coś w tym stylu:


Czarne dziury z pewnością są w nas. Dlatego niektórzy znikają :-)
Chodzi Ci o tych mistrzów, którzy znikając zostawiają po sobie włosy, paznokcie i tęczę?
826  Powitania, Kawiarenka i Hyde Park / Kawiarenka "Pod Gwiazdami" i Powitania :-) / Odp: Kawiarenka "Pod Gwiazdami" :-) : Październik 08, 2009, 21:19:22
Gdzie zapowiedział i komu?
Poza tym wszystko zostało wstępnie ustalone. Teraz Dan musi przesłać "program zajęć" Mrugnięcie Wtedy pojawi się jakieś konkretne info. To dopiero za rok... Teraz jest na tapecie Nassim Haramein.

P.S
Jeśli o mnie chodzi, to odcinam się od określenia "guru".
Po prostu jest Dan, jest Nassim itd.. Mrugnięcie


827  Nassim Haramein, 2012 i... zagadka "obcych" / Nassim Haramein - Przekroczyć Horyzont Zdarzeń / Przekroczyć Horyzont Zdarzeń [NAPISY PL] : Październik 08, 2009, 21:11:58
Witam! Uśmiech
W tym wątku znajdą się napisy do całej serii pt. Przekroczyć Horyzont Zdarzeń.
Napisy do części pierwszej (wraz z czasem filmowym) zostały nieco poprawione (11.10.2009) już  po zamieszczeniu filmu na You Tube.
Poprawiono zauważone literówki i w kilku miejscach stylistykę, dzięki czemu przekaz jest jeszcze jaśniejszy.

Napisy w pliku:
http://rapidshare.com/files/294791995/1.0_Crossing_the_Event_Horizon_-_The_Search_for_the_Fundamental_Pattern.rar

Przekroczyć Horyzont Zdarzeń

1.0: Nassim Haramein - W poszukiwaniu pierwotnego wzorca

0:00:01:Tłumaczenie:|Lucyfer, ferlucy@o2.pl;  Leszek, lec1@op.pl|/swietageometria.darmowefora.pl
0:00:06:Prezentacja, którą państwo obejrzą|została sfilmowana w kwietniu 2005 r.
0:00:10:Mamy zaszczyt pokazać państwu pionierską|pracę naukowca Nassima Harameina.
0:00:16:Jest to rezultat jego 20 lat badań w różnych|obszarach, takich jak zaawansowana fizyka,|kosmologia, starożytne cywilizacje, jak|również filozofia i studia nad świadomością.
0:00:31:Zachęcamy państwa do obejrzenia tej serii DVD|z możliwie małymi przerwami pomiędzy każdą|z jej części w celu zachowania ciągłości|i osiągnięcia maksymalnych korzyści.
0:00:39:Podzielcie się tym doświadczeniem ze swoimi|przyjaciółmi i rodziną. Proszę usiąść wygodnie|i być gotowym na zmieniającą życie przygodę.|Niech stanie się to szczególnym wydarzeniem.
0:01:33:Nassim Haramein|przedstawia
0:01:48:Przekroczyć Horyzont Zdarzeń
0:01:51:Część I|W poszukiwaniu pierwotnego wzorca
0:02:02:Dziękuję,|dziękuję bardzo...
0:02:07:Dziękuję, że jesteście tutaj,|to wspaniale mieć was tutaj.
0:02:11:Bardzo się cieszę, że jestem|tu z wami w tym pokoju
0:02:15:i mam okazję przekazać|te informacje po raz kolejny.
0:02:20:Jestem naprawdę podekscytowany ponieważ|mam cały pęk nowych rzeczy do omówienia.
0:02:27:Więc chcę opowiedzieć wam trochę|o tym jak odkryłem te informacje,|o tym jak się z nimi zmierzyłem,
0:02:37:o mojej logice jaką się posłużyłem|i ścieżce jaką poszedłem.
0:02:41:I jeśli przeprowadzę was ścieżką, którą|sam poszedłem, to zobaczycie, że jest to|w istocie bardzo prosta ścieżka; że jest to|bardzo prosty sposób myślenia,
0:02:53:że są to podstawowe i bardzo proste|aksjomaty, które wymagają tylko małych|korekt w naszej aktualnej fizyce i nauce itd.
0:03:05:by stworzyć troszkę inny obraz,|który otwiera drzwi do zupełnie|nowego sposobu istnienia.
0:03:13:I mimo, że wszystkie te informacje mogą|wydać się dość złożone, to faktycznie|są bardzo przystępne dla każdego.
0:03:24:Uczę tego 7 latków, 8 latków|i każdy może to pojąć,
0:03:33:więc miejcie otwarte umysły, miejcie|otwarte serca i wszystko stamtąd przyjdzie.
0:03:39:Tak naprawdę zaczęło się to kiedy miałem|mniej więcej 9 lat. Mogłem mieć 10 czy 9,|ale pamiętam bardzo dokładnie tą pierwszą|lekcję w szkole.
0:03:55:I co interesujące, odkryłem, że wielu|innych ludzi ma ten sam rodzaj wstrząsu,|kiedy idą na swą pierwszą lekcję geometrii.
0:04:08:Więc nauczyciel podszedł do tablicy|i powiedział „Dzisiaj będziemy uczyć się|geometrii i pierwsza lekcja geometrii|jest o wymiarach”
0:04:19:I naprawdę się podekscytowałem, bo|miałem cały ten niesamowity świat,|którym żyłem w swojej głowie
0:04:29:i miałem te wszystkie interakcje z tymi|wszystkimi wymiarami w mojej głowie.
0:04:35:I pomyślałem "o mój boże ten nauczyciel|będzie o tym mówił i pierwszy raz w życiu|będę miał dorosłego, który o tym mówi"|i byłem tym bardzo podekscytowany.
0:04:46:I bardzo, bardzo się zawiodłem...
0:04:53:To w ogóle nie było to czego oczekiwałem.|Nauczyciel podszedł do tablicy|i narysował małą kropkę.
0:05:02:Napisał obok kropki Wymiar 0 (0D)|i powiedział "to jest kropka, która|oznacza wymiar, który nie istnieje.
0:05:20:Już w tym momencie byłem zakłopotany.|Pomyślałem "o mój boże, to nie wygląda|dobrze, prawdopodobnie nie zdam tej klasy”
0:05:33:Ponieważ widziałem kropkę,|a on mi mówił, że ona nie istnieje...
0:05:39:Więc już w tym momencie miałem problem z|tym podstawowym aksjomatem, a to naprawdę|jest kluczowe, to jest bardzo istotne|dla zrozumienia rzeczywistości.
0:05:52:Ten podstawowy aksjomat dotyczący wymiaru|"krwawi" w zaawansowanej fizyce,|zaawansowanej matematyce i|wszystkich dziedzinach nauki.
0:06:03:I naprawdę zmienia obraz tego|w jaki sposób widzimy rzeczy|jeśli jest on nietrafny.
0:06:13:Nie znałem tego wszystkiego, ale|mówiłem "cóż widzę kropkę lecz|jeśli mówisz, że ona nie istnieje|to po prostu to przyjmę.
0:06:21:On powiedział, cóż... to nie istnieje|bo nie ma objętości, więc jeśli|połączysz grupę punktów i stworzysz|linię, to nadal nie masz objętości,
0:06:32:ale nazwiemy to wymiarem 1|i ten również nie istnieje.
0:06:39:No i wiecie po prostu dalej za tym|podążałem i widziałem jak inne|dzieci w klasie starają się jakoś|zrozumieć o co w tym chodzi.
0:06:46:I ostatecznie połączył ze sobą|4 linie, by stworzyć płaszczyznę.|Nazwał ją wymiarem 2
0:06:54:i powiedział, że to również nie istnieje,|bo nadal nie ma objętości, że jest to|dwuwymiarowa płaska płaszczyzna.
0:07:02:I wiecie, mogłem to zobaczyć, bo|użył przykładu rysunków w książce|z obrazkami, które nie istniały...
0:07:10:więc widziałem jak inne dzieci|były bardzo zawiedzione...
0:07:16: Potem zrobił coś wyjątkowego, coś cudownego,|coś co zaintrygowało mnie jeszcze bardziej.
0:07:25:Wziął sześć płaszczyzn, złożył z nich|sześcian, nazwał to 3D i powiedział, że|ten wymiar istnieje ponieważ ma objętość.
0:07:39:I widziałem jak wszyscy pomyśleli "OK..."
0:07:44:Był w tym problem z logiką...
0:07:47:Dowiedziałem się dużo później, że|Buckminster Fuller miał dokładnie|ten sam problem w swojej szkole|na jego pierwszej lekcji geometrii.
0:08:00:Był tam problem ponieważ, jeżeli masz punkt,|który nie istnieje, który tworzy linię która|nie istnieje, która tworzy płaszczyznę,|która nie istnieje...
0:08:14:to nie możesz otrzymać istnienia|z sześciu nieistniejących płaszczyzn.
0:08:22:Więc to co uzyskujesz, to jakaś nieznana|właściwość, którą można nazwać tylko|„Nie-Bytem” do potęgi czwartej...
0:08:35:Nie-Byt!...
0:08:38:Więc mamy tutaj do czynienia|z fundamentalnym problemem.
0:08:43:I ten problem odnosi się do naszego|rozumienia jak wyłania się rzeczywistość,
0:08:50:jak generowane są wymiary i jak możemy|otrzymać egzystencję, rzeczywistość|- atomy, obiekty, rzeczy w przestrzeni
0:09:04:i jak rozwiązujemy równania, które opisują|w jaki sposób te obiekty w przestrzeni|trwają i jak w niej powstały.
0:09:13:To jest bardzo fundamentalne. Nie znałem tego|w tamtym czasie, ale wiedziałem, że ta zasada,|którą mi przedstawiono nie była|do końca prawidłowa,
0:09:25:że zdecydowanie trzeba|wprowadzić tam ulepszenia.
0:09:29:I naprawdę czułem, że nie chcę spędzić|kolejnych dni swojego życia nie wiedząc|czym jest wymiar. Więc zdecydowałem,|że to rozwiążę.
0:09:43:I wiecie, miałem długą podróż autobusem|jadąc z powrotem do domu. To było jakieś|półtorej godziny jazdy z tej szkoły.
0:09:54:A to z powodu wyrzucania mnie ze|szkół, które były bliżej mojego domu,|więc byłem coraz dalej i dalej
0:10:03:i ktoś powiedział mi, mój fizyk powiedział|mi pewnego dnia, że w ten sposób|posuwam się dalej w swej edukacji... Uśmiech
0:10:10:I miał rację bo miałem dużo czasu|na rozmyślania w autobusie. Więc byłem|w autobusie i myślałem o tym problemie
0:10:18: i zdecydowałem, że muszę go|rozwiązać zanim wysiądę z autobusu.
0:10:23:Nie zdawałem sobie sprawy, że ten problem|był już dyskutowany i pracowało nad nim|wielu filozofów w różnych epokach itd.|aż po szkoły pitagorejskie.
0:10:36:Chciałem po prostu to rozwiązać,|właśnie "tu i teraz"...
0:10:40:Więc myślałem i myślałem, w autobusie|był coraz większy i większy tłok|i było mi coraz duszniej i duszniej.
0:10:46:i gdy zrobiło się już naprawdę niewygodnie,|zamknąłem oczy i w wyobraźni uciekłem|z autobusu, by poczuć się wygodniej.
0:11:00:I kiedy zacząłem się unosić, zauważyłem,|że autobus zmienił się w kropkę.
0:11:06:Potem wzniosłem się wyżej i zobaczyłem,|że Ziemia zmienia się w kropkę.
0:11:10:I uniosłem się jeszcze wyżej i zauważyłem,|że System Słoneczny zmienia się w kropkę.
0:11:15:I kiedy uniosłem się jeszcze dalej,|zobaczyłem, że galaktyka stała się kropką.
0:11:20:I następnie zacząłem lecieć z powrotem|- w galaktykę, w System Słoneczny|i z powrotem na Ziemię
0:11:28:i zlokalizowałem autobus w którym byłem,|powróciłem do tego autobusu i do mojego|ciała i otworzyłem oczy, spojrzałem na|swoją dłoń i pomyślałem
0:11:40:„A może mógłbym wlecieć w swoją dłoń?”|Więc zamknąłem oczy jeszcze raz|i pomyślałem o locie w swoją dłoń.
0:11:47:Zobaczyłem, że w mojej dłoni są kropki,|które nazywa się komórkami i w tych|komórkach są miliony i miliony|innych kropek nazywanych atomami.
0:11:58:Pewnie nie wiedziałem wówczas czym jest atom.|Kontynuowałem podróż i zobaczyłem jądro |atomu zrobione z mniejszych kropek i potem|znów mniejsze kropki i tak dalej...
0:12:14:I wtedy do mnie to dotarło. To był ten moment|iluminacji w autobusie, gdy wracałem ze szkoły|O tak! Jedynym rozwiązaniem tej zagadki,
0:12:25:jedynym sposobem jej rozwiązania,|jedynym sposobem w jaki możesz|wizualizować i zrozumieć wymiary,
0:12:35:jest przyjęcie na początku dokładnie|przeciwnego aksjomatu, mówiącego|że jedyna rzecz jaka istnieje to punkt.
0:12:48:Więc tu w tym punkcie są wszystkie wymiary.|W tym punkcie mamy całą strukturę|czasoprzestrzeni. W tym punkcie wszystkie|inne możliwe wymiary zaczynają istnieć.
0:13:09:W ten sposób to widziałem, mając na myśli, że|jeżeli będziemy dzielić kropkę, to znajdziemy|coraz mniejsze i mniejsze kropki i będą one|jak skale wymiarów.
0:13:23:I jedyna rzecz, która istnieje to kropka,|a definiowanie skali w jakiej postrzegasz te|wymiary, wynika tylko z twojej perspektywy.
0:13:37:To był zupełnie inny sposób patrzenia.|Pomyślałem, cóż jeśli kropka, jeśli wymiar '0'|to wszystkie wymiary w jednym, to oznacza to,|że wszyscy na których patrzę w autobusie
0:13:56:mają wszystkie te wymiary, całą|tą strukturę czasoprzestrzeni|upakowaną w każdej kropce.
0:14:04:Nie znaczy to, że myślałem wtedy|w kategoriach czasoprzestrzeni, ale|myślałem w kategoriach fraktalnych wymiarów.
0:14:12:Nie znałem fraktali, ale zdefiniowałem je|w swojej głowie i bardzo się podekscytowałem.
0:14:20:Chodziłem w chmurach, wstałem w autobusie|i nie wiedziałem co zrobić. Pomyślałem „O mój|boże, wydaje mi się, że to zrozumiałem”...
0:14:27:...wszystko to kropka, każda kropka ma w|sobie nieskończoność, wszystko może być|dzielone w nieskończoność i te punkty|w nieskończoność - nieskończenie wielkie,
0:14:37:nieskończenie małe... żyjemy w wielkiej|kropce, która ma w sobie małe kropki|i małe kropki w kropkach. Wszędzie|widziałem kropki...
0:14:47:Byłem naprawdę podekscytowany.
0:14:49:I wiecie, gdy masz objawienie, to chcesz|to komuś powiedzieć i nie wiedziałem z kim|o tym pogadać. Nie mogłem porozmawiać|z kierowcą autobusu...
0:14:59:Więc kiedy wysiadłem z autobusu|to pobiegłem do domu i czekałem|aż moja mama wróci z pracy.
0:15:07:I kiedy moja mama podeszła do drzwi|zacząłem: „Mamo, mamo rozwiązałem|dziś w szkole coś bardzo ekscytującego”.
0:15:14:Moja mama bardzo się ucieszyła. Pomyślała,|„O mój boże wreszcie radzisz sobie w szkole.”
0:15:22:Wtedy zacząłem jej o tym opowiadać...|i mówię mojej mamie „myślę, że masz w sobie|kropki, które mają kropki z nieskończoną|ilością kropek w środku ” i tak dalej...
0:15:35:Moja mama patrzyła na mnie zrozpaczonym|wzrokiem. Wzrok włoskiej matki w rozpaczy,|to wzrok, który ma w sobie siłę jakiej|jeszcze nie zbadano...
0:15:55:Więc ona w jakiś sposób mogła to rozumieć,|ale wiedziała, że to nie było częścią mojego|programu w szkole i powiedziała mi to.
0:16:05:Powiedziała ”jeśli odpowiesz w ten sposób|na swoim egzaminie to prawdopodobnie|nie wyjdzie to na dobre”
0:16:11:i powiedziała: ”Tak czy siak, przepracowałam|właśnie 8 godzin w pracy i nie czuję się|nieskończona.”
0:16:18:I kiedy to powiedziała zadzwonił mi w|głowie dzwonek, że ona ma argument,|ma bardzo ważny argument.
0:16:27:Zatrzymałem się i zacząłem o tym myśleć.|Jeśli to prawda, że nieskończoność jest|upakowana w każdym punkcie, to jak|to jest, że mamy te skończone granice?
0:16:42:Jak to możliwe, że przedmioty po prostu|nie zapadają się w sobie w nieskończoność?
0:16:47:Jak to możliwe, że rzeczy istnieją?|Jak definiujemy te granice?
0:16:52:Jak możemy mieć ograniczoną przestrzeń|w tym nieskończonym potencjale?|Jak może to ze sobą współgrać?
0:17:01:Wtedy o tym nie wiedziałem, ale w istocie|poruszałem jeden z fundamentalnych|problemów zaawansowanej fizyki.
0:17:11:Problem radzenia sobie z nieskończonością|i osobliwością, który naprawdę jest "rysą"|na unifikacji w naszych czasach.
0:17:22:To mnie cofnęło. Pomyślałem, że muszę|wrócić do szkolnej tablicy i to przemyśleć|zanim zacznę opowiadać o tym komukolwiek.
0:17:32:W końcu to do mnie dotarło, ale zabrało|bardzo wiele czasu. Byłem dużo starszy kiedy|sobie to uświadomiłem, ale przez całe moje|dzieciństwo pojawiało się coś
0:17:50:co utwierdzało mnie w wierze,|że odkryłem coś bardzo kluczowego.
0:17:55:Czy byłem pierwszym, który wpadł|na ten pomysł? Absolutnie nie!|Inni ludzie myśleli o tym samym.
0:18:07:Nawet nasza teoria „Big Bangu” mówi, że|wszystko wyłoniło się z punktu o rozmiarze|długości Plancka, który jest wyjątkowo mały|- biliony razy mniejszy od atomu.
0:18:18:Jest to poglądowe przedstawienie|osadzonych w sobie nieskończonych skal.

0:19:34:Te idee już rozpatrywano...
0:19:39:ale czy zostały one dobrze| zrozumiane czy też nie?
0:19:44:Oczywiście myślę, że niektórzy mistrzowie,|niektóre cywilizowane istoty, które |nosiła Ziemia, mogły je rozumieć.
0:19:53:Mówiono o nich w kategoriach fizyki,|w kategoriach zaawansowanej nauki,| ale nie zostały opracowane;
0:20:00:nie zostały zrozumiane w detalach,|tak aby można było je zastosować|w dzisiejszej fizyce i matematyce.
0:20:07:Dlaczego mielibyśmy to robić?
0:20:09:Cóż, jeśli chcemy być w stanie zrozumieć,|podstawową strukturę naszego stworzenia,|która zakłada albo zawiera nieskończoność|i skończone granice - wszystko w jednym
0:20:28:musimy znaleźć sposób, by to połączyć,|tak by zrozumieć ich interakcje,|aby zrozumieć jak to działa.
0:20:38:Gdybyśmy tak zrobili, gdybyśmy to zrobili|mielibyśmy klucz do uniwersalnych sił,| mielibyśmy klucz do sił stworzenia.
0:20:52:Byłoby to potężne z powodów filozoficznych|i byłoby to bardzo potężne dla zastosowań|w rozwiniętej nauce i technologii.
0:21:08:Zajęło mi trochę czasu, zanim zdałem|sobie sprawę, że istnieje bezpośrednie |i wymyślne połączenie między |nieskończonością i skończonymi granicami
0:21:19:...i jak je rozumieć |i jak je przedstawić.
0:21:23:Odkryłem ostatecznie, że tym kluczem jest| geometria - ta ważna rzecz, która dała mi|do myślenia najpierw na mojej pierwszej |lekcji geometrii.
0:21:38:Chcę Wam teraz zademonstrować |w bardzo prosty sposób, że możecie |tworzyć nieskończoność w ograniczonym,|skończonym obszarze,
0:21:52:że nie są to przeciwstawne koncepty|i w rzeczywistości uzupełniają się.
0:21:58:Jest nieskończoność, która tworzy skończone|granice i są skończone granice, które tworzą|nieskończoność.
0:22:07:Aby to zademonstrować użyję bardzo prostej|wstępnej grafiki. Cała ta grafika jest prosta|i doskonale pasuje do geometrii, którą |zobaczymy w ciągu dzisiejszego dnia.
0:22:25:Nie jest to coś na opuszczonym polu.|To coś bardzo ważnego. Więc zrobimy