Choose fontsize:
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
 
  Pokaż wiadomości
Strony: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 »
821  Nassim Haramein, 2012 i... zagadka "obcych" / Nassim Haramein - Przekroczyć Horyzont Zdarzeń / Odp: Nassim Haramein i Egipt : Październik 12, 2009, 00:52:50
Jak skończę trzecią, to wam pomogę przy drugiej ;-)

To może weź się za czwartą, bo my już mamy 4.1 Mrugnięcie

P.S
Zgadzam się, że efekt tego wykładu jest dość powalający...
822  Nassim Haramein, 2012 i... zagadka "obcych" / Nassim Haramein - Przekroczyć Horyzont Zdarzeń / Odp: Nassim Haramein i Egipt : Październik 12, 2009, 00:49:02
Shielder, poczekaj, aż skończymy tłumaczyć drugą część "Crossing the Event Horizon"... Duży uśmiech
823  Różne koncepcje świata i człowieka / Różne koncepcje człowieka i świata / Anioły - religijnie, kulturowo, ezoterycznie : Październik 11, 2009, 13:06:50
Anioły - religijnie, kulturowo, ezoterycznie (rozmowa z dr Janem W. Suliga)

824  "Tajne" stowarzyszenia i "teorie spiskowe" / "Tajne" stowarzyszenia / O inicjacji masona i symbolice masońskiej w architekturze, muzyce i literaturze. : Październik 11, 2009, 12:47:27
Ze strony radia TOKFM można pobrać audycję, której gościem był
prof. Tadeusz Cegielski, historyk UW i wolnomularz, który opowiadał

1. czym jest wolnomularstwo i o inicjacji na wolnomularza

Podcast w formacie mp3 dostępny jest pod tym linkiem:
http://bi.gazeta.pl/im/2/6746/m6746532.mp3

2. o symbolice masońskiej w architekturze, muzyce i literaturze.

Podcast w formacie mp3 dostępny jest pod tym linkiem:
http://bi.gazeta.pl/im/5/7113/m7113935.mp3
825  Nassim Haramein, 2012 i... zagadka "obcych" / Nassim Haramein - Przekroczyć Horyzont Zdarzeń / Odp: Nassim Haramein - W poszukiwaniu pierwotnego wzorca : Październik 10, 2009, 12:03:43
Mowa jest o trójkącie w kole. Siły planetarne ustawione w ten sposób w astrologii oznacza się trójkątem. /Trygon = 120 stopni/ Ich rodzaj działania jest najbardziej pozytywny.
Wirowanie = Polaryzacja, tworzą Gwiazdę Dawida. Co na kole daje punkty co 60 stopni. Sekstyl.
W astrologii nie oznacza się go jednak  Gwiazdą Dawida, lecz wzorem jaki powstaje po dodaniu mniejszych trójkątów, gdy "otrzymujemy mniejsze gwiazdy - dzieci "Gwiazdy Dawida".
Widzialem trygon, sekstyl, ale nie widziałem tego wzoru po dodaniu "dzieci Dawida". Można to gdzieś zobaczyć?

No, ale.... a propos polaryzacji i Gwiazdy. Nassim:
0:23:09:Rzeczy we wszechświecie są spolaryzowane|ponieważ wirują. Moment kątowy tworzy |oś rotacji, która generuje polaryzację.
0:23:19:Więc jeśli masz polaryzację, to możesz otrzymać odwrócony trójkąt w tej kuli lub w tym kole.

Fajne jest to zdanie:  Moment kątowy tworzy oś rotacji, która generuje polaryzację.
No, ale nie wyjaśnia to powstania trójkąta, a tym bardziej dwóch trójkątów. To zdanie mówi tylko, że jak się coś kręci, to tworzy oś i ta oś ma dwa bieguny - '+' i '-'. czyli coś w tym stylu:


Czarne dziury z pewnością są w nas. Dlatego niektórzy znikają :-)
Chodzi Ci o tych mistrzów, którzy znikając zostawiają po sobie włosy, paznokcie i tęczę?
826  Powitania, Kawiarenka i Hyde Park / Kawiarenka "Pod Gwiazdami" i Powitania :-) / Odp: Kawiarenka "Pod Gwiazdami" :-) : Październik 08, 2009, 21:19:22
Gdzie zapowiedział i komu?
Poza tym wszystko zostało wstępnie ustalone. Teraz Dan musi przesłać "program zajęć" Mrugnięcie Wtedy pojawi się jakieś konkretne info. To dopiero za rok... Teraz jest na tapecie Nassim Haramein.

P.S
Jeśli o mnie chodzi, to odcinam się od określenia "guru".
Po prostu jest Dan, jest Nassim itd.. Mrugnięcie


827  Nassim Haramein, 2012 i... zagadka "obcych" / Nassim Haramein - Przekroczyć Horyzont Zdarzeń / Przekroczyć Horyzont Zdarzeń [NAPISY PL] : Październik 08, 2009, 21:11:58
Witam! Uśmiech
W tym wątku znajdą się napisy do całej serii pt. Przekroczyć Horyzont Zdarzeń.
Napisy do części pierwszej (wraz z czasem filmowym) zostały nieco poprawione (11.10.2009) już  po zamieszczeniu filmu na You Tube.
Poprawiono zauważone literówki i w kilku miejscach stylistykę, dzięki czemu przekaz jest jeszcze jaśniejszy.

Napisy w pliku:
http://rapidshare.com/files/294791995/1.0_Crossing_the_Event_Horizon_-_The_Search_for_the_Fundamental_Pattern.rar

Przekroczyć Horyzont Zdarzeń

1.0: Nassim Haramein - W poszukiwaniu pierwotnego wzorca

0:00:01:Tłumaczenie:|Lucyfer, ferlucy@o2.pl;  Leszek, lec1@op.pl|/swietageometria.darmowefora.pl
0:00:06:Prezentacja, którą państwo obejrzą|została sfilmowana w kwietniu 2005 r.
0:00:10:Mamy zaszczyt pokazać państwu pionierską|pracę naukowca Nassima Harameina.
0:00:16:Jest to rezultat jego 20 lat badań w różnych|obszarach, takich jak zaawansowana fizyka,|kosmologia, starożytne cywilizacje, jak|również filozofia i studia nad świadomością.
0:00:31:Zachęcamy państwa do obejrzenia tej serii DVD|z możliwie małymi przerwami pomiędzy każdą|z jej części w celu zachowania ciągłości|i osiągnięcia maksymalnych korzyści.
0:00:39:Podzielcie się tym doświadczeniem ze swoimi|przyjaciółmi i rodziną. Proszę usiąść wygodnie|i być gotowym na zmieniającą życie przygodę.|Niech stanie się to szczególnym wydarzeniem.
0:01:33:Nassim Haramein|przedstawia
0:01:48:Przekroczyć Horyzont Zdarzeń
0:01:51:Część I|W poszukiwaniu pierwotnego wzorca
0:02:02:Dziękuję,|dziękuję bardzo...
0:02:07:Dziękuję, że jesteście tutaj,|to wspaniale mieć was tutaj.
0:02:11:Bardzo się cieszę, że jestem|tu z wami w tym pokoju
0:02:15:i mam okazję przekazać|te informacje po raz kolejny.
0:02:20:Jestem naprawdę podekscytowany ponieważ|mam cały pęk nowych rzeczy do omówienia.
0:02:27:Więc chcę opowiedzieć wam trochę|o tym jak odkryłem te informacje,|o tym jak się z nimi zmierzyłem,
0:02:37:o mojej logice jaką się posłużyłem|i ścieżce jaką poszedłem.
0:02:41:I jeśli przeprowadzę was ścieżką, którą|sam poszedłem, to zobaczycie, że jest to|w istocie bardzo prosta ścieżka; że jest to|bardzo prosty sposób myślenia,
0:02:53:że są to podstawowe i bardzo proste|aksjomaty, które wymagają tylko małych|korekt w naszej aktualnej fizyce i nauce itd.
0:03:05:by stworzyć troszkę inny obraz,|który otwiera drzwi do zupełnie|nowego sposobu istnienia.
0:03:13:I mimo, że wszystkie te informacje mogą|wydać się dość złożone, to faktycznie|są bardzo przystępne dla każdego.
0:03:24:Uczę tego 7 latków, 8 latków|i każdy może to pojąć,
0:03:33:więc miejcie otwarte umysły, miejcie|otwarte serca i wszystko stamtąd przyjdzie.
0:03:39:Tak naprawdę zaczęło się to kiedy miałem|mniej więcej 9 lat. Mogłem mieć 10 czy 9,|ale pamiętam bardzo dokładnie tą pierwszą|lekcję w szkole.
0:03:55:I co interesujące, odkryłem, że wielu|innych ludzi ma ten sam rodzaj wstrząsu,|kiedy idą na swą pierwszą lekcję geometrii.
0:04:08:Więc nauczyciel podszedł do tablicy|i powiedział „Dzisiaj będziemy uczyć się|geometrii i pierwsza lekcja geometrii|jest o wymiarach”
0:04:19:I naprawdę się podekscytowałem, bo|miałem cały ten niesamowity świat,|którym żyłem w swojej głowie
0:04:29:i miałem te wszystkie interakcje z tymi|wszystkimi wymiarami w mojej głowie.
0:04:35:I pomyślałem "o mój boże ten nauczyciel|będzie o tym mówił i pierwszy raz w życiu|będę miał dorosłego, który o tym mówi"|i byłem tym bardzo podekscytowany.
0:04:46:I bardzo, bardzo się zawiodłem...
0:04:53:To w ogóle nie było to czego oczekiwałem.|Nauczyciel podszedł do tablicy|i narysował małą kropkę.
0:05:02:Napisał obok kropki Wymiar 0 (0D)|i powiedział "to jest kropka, która|oznacza wymiar, który nie istnieje.
0:05:20:Już w tym momencie byłem zakłopotany.|Pomyślałem "o mój boże, to nie wygląda|dobrze, prawdopodobnie nie zdam tej klasy”
0:05:33:Ponieważ widziałem kropkę,|a on mi mówił, że ona nie istnieje...
0:05:39:Więc już w tym momencie miałem problem z|tym podstawowym aksjomatem, a to naprawdę|jest kluczowe, to jest bardzo istotne|dla zrozumienia rzeczywistości.
0:05:52:Ten podstawowy aksjomat dotyczący wymiaru|"krwawi" w zaawansowanej fizyce,|zaawansowanej matematyce i|wszystkich dziedzinach nauki.
0:06:03:I naprawdę zmienia obraz tego|w jaki sposób widzimy rzeczy|jeśli jest on nietrafny.
0:06:13:Nie znałem tego wszystkiego, ale|mówiłem "cóż widzę kropkę lecz|jeśli mówisz, że ona nie istnieje|to po prostu to przyjmę.
0:06:21:On powiedział, cóż... to nie istnieje|bo nie ma objętości, więc jeśli|połączysz grupę punktów i stworzysz|linię, to nadal nie masz objętości,
0:06:32:ale nazwiemy to wymiarem 1|i ten również nie istnieje.
0:06:39:No i wiecie po prostu dalej za tym|podążałem i widziałem jak inne|dzieci w klasie starają się jakoś|zrozumieć o co w tym chodzi.
0:06:46:I ostatecznie połączył ze sobą|4 linie, by stworzyć płaszczyznę.|Nazwał ją wymiarem 2
0:06:54:i powiedział, że to również nie istnieje,|bo nadal nie ma objętości, że jest to|dwuwymiarowa płaska płaszczyzna.
0:07:02:I wiecie, mogłem to zobaczyć, bo|użył przykładu rysunków w książce|z obrazkami, które nie istniały...
0:07:10:więc widziałem jak inne dzieci|były bardzo zawiedzione...
0:07:16: Potem zrobił coś wyjątkowego, coś cudownego,|coś co zaintrygowało mnie jeszcze bardziej.
0:07:25:Wziął sześć płaszczyzn, złożył z nich|sześcian, nazwał to 3D i powiedział, że|ten wymiar istnieje ponieważ ma objętość.
0:07:39:I widziałem jak wszyscy pomyśleli "OK..."
0:07:44:Był w tym problem z logiką...
0:07:47:Dowiedziałem się dużo później, że|Buckminster Fuller miał dokładnie|ten sam problem w swojej szkole|na jego pierwszej lekcji geometrii.
0:08:00:Był tam problem ponieważ, jeżeli masz punkt,|który nie istnieje, który tworzy linię która|nie istnieje, która tworzy płaszczyznę,|która nie istnieje...
0:08:14:to nie możesz otrzymać istnienia|z sześciu nieistniejących płaszczyzn.
0:08:22:Więc to co uzyskujesz, to jakaś nieznana|właściwość, którą można nazwać tylko|„Nie-Bytem” do potęgi czwartej...
0:08:35:Nie-Byt!...
0:08:38:Więc mamy tutaj do czynienia|z fundamentalnym problemem.
0:08:43:I ten problem odnosi się do naszego|rozumienia jak wyłania się rzeczywistość,
0:08:50:jak generowane są wymiary i jak możemy|otrzymać egzystencję, rzeczywistość|- atomy, obiekty, rzeczy w przestrzeni
0:09:04:i jak rozwiązujemy równania, które opisują|w jaki sposób te obiekty w przestrzeni|trwają i jak w niej powstały.
0:09:13:To jest bardzo fundamentalne. Nie znałem tego|w tamtym czasie, ale wiedziałem, że ta zasada,|którą mi przedstawiono nie była|do końca prawidłowa,
0:09:25:że zdecydowanie trzeba|wprowadzić tam ulepszenia.
0:09:29:I naprawdę czułem, że nie chcę spędzić|kolejnych dni swojego życia nie wiedząc|czym jest wymiar. Więc zdecydowałem,|że to rozwiążę.
0:09:43:I wiecie, miałem długą podróż autobusem|jadąc z powrotem do domu. To było jakieś|półtorej godziny jazdy z tej szkoły.
0:09:54:A to z powodu wyrzucania mnie ze|szkół, które były bliżej mojego domu,|więc byłem coraz dalej i dalej
0:10:03:i ktoś powiedział mi, mój fizyk powiedział|mi pewnego dnia, że w ten sposób|posuwam się dalej w swej edukacji... Uśmiech
0:10:10:I miał rację bo miałem dużo czasu|na rozmyślania w autobusie. Więc byłem|w autobusie i myślałem o tym problemie
0:10:18: i zdecydowałem, że muszę go|rozwiązać zanim wysiądę z autobusu.
0:10:23:Nie zdawałem sobie sprawy, że ten problem|był już dyskutowany i pracowało nad nim|wielu filozofów w różnych epokach itd.|aż po szkoły pitagorejskie.
0:10:36:Chciałem po prostu to rozwiązać,|właśnie "tu i teraz"...
0:10:40:Więc myślałem i myślałem, w autobusie|był coraz większy i większy tłok|i było mi coraz duszniej i duszniej.
0:10:46:i gdy zrobiło się już naprawdę niewygodnie,|zamknąłem oczy i w wyobraźni uciekłem|z autobusu, by poczuć się wygodniej.
0:11:00:I kiedy zacząłem się unosić, zauważyłem,|że autobus zmienił się w kropkę.
0:11:06:Potem wzniosłem się wyżej i zobaczyłem,|że Ziemia zmienia się w kropkę.
0:11:10:I uniosłem się jeszcze wyżej i zauważyłem,|że System Słoneczny zmienia się w kropkę.
0:11:15:I kiedy uniosłem się jeszcze dalej,|zobaczyłem, że galaktyka stała się kropką.
0:11:20:I następnie zacząłem lecieć z powrotem|- w galaktykę, w System Słoneczny|i z powrotem na Ziemię
0:11:28:i zlokalizowałem autobus w którym byłem,|powróciłem do tego autobusu i do mojego|ciała i otworzyłem oczy, spojrzałem na|swoją dłoń i pomyślałem
0:11:40:„A może mógłbym wlecieć w swoją dłoń?”|Więc zamknąłem oczy jeszcze raz|i pomyślałem o locie w swoją dłoń.
0:11:47:Zobaczyłem, że w mojej dłoni są kropki,|które nazywa się komórkami i w tych|komórkach są miliony i miliony|innych kropek nazywanych atomami.
0:11:58:Pewnie nie wiedziałem wówczas czym jest atom.|Kontynuowałem podróż i zobaczyłem jądro |atomu zrobione z mniejszych kropek i potem|znów mniejsze kropki i tak dalej...
0:12:14:I wtedy do mnie to dotarło. To był ten moment|iluminacji w autobusie, gdy wracałem ze szkoły|O tak! Jedynym rozwiązaniem tej zagadki,
0:12:25:jedynym sposobem jej rozwiązania,|jedynym sposobem w jaki możesz|wizualizować i zrozumieć wymiary,
0:12:35:jest przyjęcie na początku dokładnie|przeciwnego aksjomatu, mówiącego|że jedyna rzecz jaka istnieje to punkt.
0:12:48:Więc tu w tym punkcie są wszystkie wymiary.|W tym punkcie mamy całą strukturę|czasoprzestrzeni. W tym punkcie wszystkie|inne możliwe wymiary zaczynają istnieć.
0:13:09:W ten sposób to widziałem, mając na myśli, że|jeżeli będziemy dzielić kropkę, to znajdziemy|coraz mniejsze i mniejsze kropki i będą one|jak skale wymiarów.
0:13:23:I jedyna rzecz, która istnieje to kropka,|a definiowanie skali w jakiej postrzegasz te|wymiary, wynika tylko z twojej perspektywy.
0:13:37:To był zupełnie inny sposób patrzenia.|Pomyślałem, cóż jeśli kropka, jeśli wymiar '0'|to wszystkie wymiary w jednym, to oznacza to,|że wszyscy na których patrzę w autobusie
0:13:56:mają wszystkie te wymiary, całą|tą strukturę czasoprzestrzeni|upakowaną w każdej kropce.
0:14:04:Nie znaczy to, że myślałem wtedy|w kategoriach czasoprzestrzeni, ale|myślałem w kategoriach fraktalnych wymiarów.
0:14:12:Nie znałem fraktali, ale zdefiniowałem je|w swojej głowie i bardzo się podekscytowałem.
0:14:20:Chodziłem w chmurach, wstałem w autobusie|i nie wiedziałem co zrobić. Pomyślałem „O mój|boże, wydaje mi się, że to zrozumiałem”...
0:14:27:...wszystko to kropka, każda kropka ma w|sobie nieskończoność, wszystko może być|dzielone w nieskończoność i te punkty|w nieskończoność - nieskończenie wielkie,
0:14:37:nieskończenie małe... żyjemy w wielkiej|kropce, która ma w sobie małe kropki|i małe kropki w kropkach. Wszędzie|widziałem kropki...
0:14:47:Byłem naprawdę podekscytowany.
0:14:49:I wiecie, gdy masz objawienie, to chcesz|to komuś powiedzieć i nie wiedziałem z kim|o tym pogadać. Nie mogłem porozmawiać|z kierowcą autobusu...
0:14:59:Więc kiedy wysiadłem z autobusu|to pobiegłem do domu i czekałem|aż moja mama wróci z pracy.
0:15:07:I kiedy moja mama podeszła do drzwi|zacząłem: „Mamo, mamo rozwiązałem|dziś w szkole coś bardzo ekscytującego”.
0:15:14:Moja mama bardzo się ucieszyła. Pomyślała,|„O mój boże wreszcie radzisz sobie w szkole.”
0:15:22:Wtedy zacząłem jej o tym opowiadać...|i mówię mojej mamie „myślę, że masz w sobie|kropki, które mają kropki z nieskończoną|ilością kropek w środku ” i tak dalej...
0:15:35:Moja mama patrzyła na mnie zrozpaczonym|wzrokiem. Wzrok włoskiej matki w rozpaczy,|to wzrok, który ma w sobie siłę jakiej|jeszcze nie zbadano...
0:15:55:Więc ona w jakiś sposób mogła to rozumieć,|ale wiedziała, że to nie było częścią mojego|programu w szkole i powiedziała mi to.
0:16:05:Powiedziała ”jeśli odpowiesz w ten sposób|na swoim egzaminie to prawdopodobnie|nie wyjdzie to na dobre”
0:16:11:i powiedziała: ”Tak czy siak, przepracowałam|właśnie 8 godzin w pracy i nie czuję się|nieskończona.”
0:16:18:I kiedy to powiedziała zadzwonił mi w|głowie dzwonek, że ona ma argument,|ma bardzo ważny argument.
0:16:27:Zatrzymałem się i zacząłem o tym myśleć.|Jeśli to prawda, że nieskończoność jest|upakowana w każdym punkcie, to jak|to jest, że mamy te skończone granice?
0:16:42:Jak to możliwe, że przedmioty po prostu|nie zapadają się w sobie w nieskończoność?
0:16:47:Jak to możliwe, że rzeczy istnieją?|Jak definiujemy te granice?
0:16:52:Jak możemy mieć ograniczoną przestrzeń|w tym nieskończonym potencjale?|Jak może to ze sobą współgrać?
0:17:01:Wtedy o tym nie wiedziałem, ale w istocie|poruszałem jeden z fundamentalnych|problemów zaawansowanej fizyki.
0:17:11:Problem radzenia sobie z nieskończonością|i osobliwością, który naprawdę jest "rysą"|na unifikacji w naszych czasach.
0:17:22:To mnie cofnęło. Pomyślałem, że muszę|wrócić do szkolnej tablicy i to przemyśleć|zanim zacznę opowiadać o tym komukolwiek.
0:17:32:W końcu to do mnie dotarło, ale zabrało|bardzo wiele czasu. Byłem dużo starszy kiedy|sobie to uświadomiłem, ale przez całe moje|dzieciństwo pojawiało się coś
0:17:50:co utwierdzało mnie w wierze,|że odkryłem coś bardzo kluczowego.
0:17:55:Czy byłem pierwszym, który wpadł|na ten pomysł? Absolutnie nie!|Inni ludzie myśleli o tym samym.
0:18:07:Nawet nasza teoria „Big Bangu” mówi, że|wszystko wyłoniło się z punktu o rozmiarze|długości Plancka, który jest wyjątkowo mały|- biliony razy mniejszy od atomu.
0:18:18:Jest to poglądowe przedstawienie|osadzonych w sobie nieskończonych skal.

0:19:34:Te idee już rozpatrywano...
0:19:39:ale czy zostały one dobrze| zrozumiane czy też nie?
0:19:44:Oczywiście myślę, że niektórzy mistrzowie,|niektóre cywilizowane istoty, które |nosiła Ziemia, mogły je rozumieć.
0:19:53:Mówiono o nich w kategoriach fizyki,|w kategoriach zaawansowanej nauki,| ale nie zostały opracowane;
0:20:00:nie zostały zrozumiane w detalach,|tak aby można było je zastosować|w dzisiejszej fizyce i matematyce.
0:20:07:Dlaczego mielibyśmy to robić?
0:20:09:Cóż, jeśli chcemy być w stanie zrozumieć,|podstawową strukturę naszego stworzenia,|która zakłada albo zawiera nieskończoność|i skończone granice - wszystko w jednym
0:20:28:musimy znaleźć sposób, by to połączyć,|tak by zrozumieć ich interakcje,|aby zrozumieć jak to działa.
0:20:38:Gdybyśmy tak zrobili, gdybyśmy to zrobili|mielibyśmy klucz do uniwersalnych sił,| mielibyśmy klucz do sił stworzenia.
0:20:52:Byłoby to potężne z powodów filozoficznych|i byłoby to bardzo potężne dla zastosowań|w rozwiniętej nauce i technologii.
0:21:08:Zajęło mi trochę czasu, zanim zdałem|sobie sprawę, że istnieje bezpośrednie |i wymyślne połączenie między |nieskończonością i skończonymi granicami
0:21:19:...i jak je rozumieć |i jak je przedstawić.
0:21:23:Odkryłem ostatecznie, że tym kluczem jest| geometria - ta ważna rzecz, która dała mi|do myślenia najpierw na mojej pierwszej |lekcji geometrii.
0:21:38:Chcę Wam teraz zademonstrować |w bardzo prosty sposób, że możecie |tworzyć nieskończoność w ograniczonym,|skończonym obszarze,
0:21:52:że nie są to przeciwstawne koncepty|i w rzeczywistości uzupełniają się.
0:21:58:Jest nieskończoność, która tworzy skończone|granice i są skończone granice, które tworzą|nieskończoność.
0:22:07:Aby to zademonstrować użyję bardzo prostej|wstępnej grafiki. Cała ta grafika jest prosta|i doskonale pasuje do geometrii, którą |zobaczymy w ciągu dzisiejszego dnia.
0:22:25:Nie jest to coś na opuszczonym polu.|To coś bardzo ważnego. Więc zrobimy to tak.
0:22:33:Tworzymy ograniczony obszar, |który nazywamy kołem.
0:22:39:To koło mogłoby być kulą (w 3 wymiarach)|która zawiera bardzo szczególną przestrzeń.
0:22:48:W tej kuli lub w tym kole, umieszczamy|trójkąt, trójkąt równoramienny.
0:22:57:A teraz tak. Wszechświat jest spolaryzowany|a spolaryzowany jest dlatego, że wiruje.
0:23:09:Rzeczy we wszechświecie są spolaryzowane|ponieważ wirują. Moment pędu tworzy |oś rotacji, która generuje polaryzację.
0:23:19:Więc jeśli masz polaryzację, to możesz|otrzymać odwrócony trójkąt w tej kuli|lub w tym kole.
0:23:29:I w tym momencie otrzymujemy jeden|z najbardziej powszechnych starożytnych|symboli, który można znaleźć na całym świecie
0:23:37:nazywany „Gwiazdą Dawida” |lub „Pieczęcią Salomona” |albo „Gwiazdą Sześcioramienną”.
0:23:48:Porozmawiamy o tym później podczas |prezentacji, ale zanotujcie to sobie.
0:23:54:Teraz możemy kontynuować dodawanie |trójkątów i teraz otrzymujemy mniejsze|gwiazdy - dzieci „Gwiazdy Dawida”,|dzieci „Gwiazdy Sześcioramiennej”.
0:24:09:Możemy nadal dodawać kolejne rozdzielczości|gwiazd, poprzez dodawanie kolejnych trójkątów|i znów mamy mniejsze gwiazdy Dawida.
0:24:20:Za każdym razem gdy tworzymy nową |rozdzielczość, możemy zdefiniować |bardzo charakterystyczną granicę.
0:24:29:To jest bardzo ważne.
0:24:32:i tutaj znajdujemy trzecią granicę,| czyli mniejsze i mniejsze kule.
0:24:40:Możemy nadal zmieniać rozdzielczość tej|geometrii na coraz mniejszą i mniejszą.
0:24:47:i jeśli ustawię to w komputerze jako| kod komputerowy i zmienię rozdzielczość|tej geometrii na ok. 5 razy "głębszą"
0:24:58:i potem to przybliżę i znowu pójdę 5 razy|głębiej i przybliżę i będę tak kontynuował|to będzie to trwać w nieskończoność.
0:25:10:Tak długo jak komputer będzie miał|wystarczająco mocy i procesory będą w nim|pracować, będzie kontynuować tworzenie| granic choćby przez tysiące lat...
0:25:20:Aczkolwiek już nigdy, nigdy, przenigdy |nie przekroczy pierwszej granicy,| którą sobie wyznaczyłem.
0:25:33:W ramach skończonego systemu, który wam|teraz zademonstrowałem, możecie stworzyć|nieskończoną liczbę podziałów.
0:25:47:Nieskończoną liczbę zbiorów informacji.
0:25:53:Wewnątrz granic istnieje możliwość|nieskończonego podziału i w ten sposób|nieskończoność i skończone struktury|są komplementarne.
0:26:08:Dlaczego to jest ważne?
0:26:10:Cóż... gdybyście wzięli te zasady i|zastosowali je wobec siebie, to moglibyście|zacząć wizualizować czy wyobrażać sobie,
0:26:25:moglibyście zacząć doświadczać, że |być może w granicach tej skończonej |struktury, w której się znajdujecie,
0:26:35:istnieje potencjał nieskończonego podziału,| potencjał nieskończonej ilości informacji.
0:26:44:Filozoficznie rzecz biorąc, ma to bardzo| silny wpływ na ludzką świadomość.

0:26:52:Tak się składa, że jest to bardzo podobne|do tego o czym mówiło wielu mistrzów,| którzy chodzili po Ziemi...
0:27:00:...o tym, że wewnątrz jest Bóg - królestwo|niebieskie, nieskończony potencjał itd.
0:27:11:Zdecydowanie ma to wpływ na naukę.
0:27:16:Dlaczego ma? |Cóż, dam wam pewien przykład.
0:27:21:Kiedy odkryliśmy komórki biologiczne,|mieliśmy mikroskop o maksymalnej mocy|jaką mogliśmy wtedy uzyskać i myśleliśmy:
0:27:35:„Mój boże, to jest tak małe, że musi to być|najmniejsza rzecz jaką tworzy wszechświat”
0:27:47:I potem odkryliśmy atom.
0:27:52:i wtedy... "mój boże, w każdej komórce|znajdują się miliardy atomów.
0:28:00: To jest wyjątkowo małe i więc pomyśleliśmy|"to musi być najmniejsza rzecz jaką tworzy| wszechświat”
0:28:09:Później odkryliśmy protony, neutrony|i w centrum atomu odkryliśmy jądro atomu
0:28:17:i pomyśleliśmy – „o rety to jest takie małe,|to musi być najmniejsza rzecz jaką tworzy|wszechświat” i potem kwarki i tak dalej...
0:28:28:Chcę przez to powiedzieć, że za każdym|razem kiedy znajdujemy nową granicę,| wydaje nam się, że to koniec
0:28:36:że znaleźliśmy tą fundamentalną strukturę|stworzenia, że wszechświat zmierza do |tego rozmiaru i potem odpuszcza.
0:28:46:„To by było na tyle! Skończyłem! |Już się nie zmniejszam, to już| jest wystarczająco małe...”
0:28:55:Zrobiliśmy dokładnie to samo|w drugim kierunku, prawda?
0:29:00:Najpierw myśleliśmy, że Ziemia jest największą|rzeczą; potem myśleliśmy, że Układ Słoneczny|jest największą rzeczą, a potem znaleźliśmy|galaktyki „o boże to musi być największa rzecz”
0:29:15:i potem odkryliśmy supergromady itd.
0:29:19:Teraz mamy rozmiar Wszechświata i myślimy|„Ok, to jest to, tam się to kończy”
0:29:27:A co jeśli nie? |No, ale co to znaczy dla fizyków?
0:29:33:To znaczy, że zbudowaliśmy akceleratory,|by rozbijać cząsteczki na mniejsze|i mniejsze i mniejsze kawałki
0:29:42:I teraz są one biliony razy mniejsze od |atomu i nazywamy te akceleratory (mówię |tu o poważnej maszynerii). Nie dziwie się,|że budują teraz jeden w Szwajcarii
0:29:57:Zderzacz Hadronów kosztujący 300 miliardów|dolarów. Potrzeba było 5 krajów do podziału|rachunku, żeby to wybudować.
0:30:06:I teraz szukamy X-bozonów |i miniaturowych białych i czarnych dziur.
0:30:11:A ja na to:|”Cóż, w tym momencie dzielicie próżnię”
0:30:18:I w zasadzie chcę tu powiedzieć, że|zamiast szukać... i nie jestem pierwszym,|który to mówi, bo słynny fizyk Jeff Chu|powiedział to w latach 70, że może
0:30:33:zamiast szukać cząstki elementarnej,|powinniśmy zacząć szukać |elementarnej zasady podziału.
0:30:46:I to jest to do czego ja też doszedłem.|Zamiast szukać elementarnej cząstki|powinniśmy szukać fundamentalnego|wzorca stworzenia,
0:31:00:ponieważ kiedy rozumiemy wzorzec|to nieważne w jakiej rozdzielczości|będziemy obserwować tożsamości.
0:31:13:Rozumiejąc prawa kryjące się za tożsamością| posiadamy klucz do stworzenia.
0:31:24:I to zmieniłoby wiele rzeczy, które robimy|w fizyce i jak postrzegamy wszechświat,|jak się on tworzy i jak się dzieli.
0:31:38:Byłem tym bardzo podekscytowany. Zacząłem|naprawdę studiować fizykę, zacząłem szukać|wszędzie, by odkryć jak rzeczy działają i|gdzie standardowa fizyka była w tym czasie.
0:31:53:W którą stronę poszliśmy, gdzie się |pomyliliśmy i co trzeba zmienić, by|wyglądało to tak żebyśmy mogli znaleźć|tą fundamentalną strukturę stworzenia.
0:32:08:Byłem zdeterminowany, musiałem to|znaleźć w trakcie mojego życia. |To była wielka misja wiecie...
0:32:18:Więc zabrałem się za to i zacząłem dużo|studiować i teraz przeskoczymy dalej...|...do mnie w „Georgia Tech”.
0:32:31:Jestem w ”Georgia Tech”, w departamencie|fizyki z dyrektorem i innymi fizykami. Jest|to zaimprowizowane prywatne spotkanie|dyskusyjne z tymi gośćmi
0:32:45:i w zasadzie mój sponsor w tamtym czasie,|przyprowadził mnie tam żeby zmierzyć się|z niektórymi z największych i najbardziej|szanowanych ludzi w fizyce teoretycznej.
0:33:04:I wiecie jestem tam; mają wszędzie |równania i mówią o różnych sprawach...
0:33:12:Jest to bardzo małe spotkanie, jest tam|kilku studentów, jest grupa fizyków,| a tu jestem ja.
0:33:23:I jedyną rzeczą jaką mam ze sobą |jest ta książka. Nazywa się „Grawitacja”
0:33:27:Jest jak biblia fizyków relatywistycznych|i nazywa się "Grawitacja" ponieważ kiedy ją|podnosisz możesz naprawdę powiedzieć,| że grawitacja oddziałuje na rzeczy.
0:33:40:I przechodziłem z nimi przez te równania|i mówiłem o tym wszystkim i naprawdę z nimi|przez to przechodzę i wyczuwam pewien|rodzaj irytacji i niecierpliwości do mnie
0:34:00:ponieważ zadaję bardzo proste, podstawowe|pytania, a każdy z nich odpowiada bardzo|zaawansowaną fizyką teorii strun i te sprawy.
0:34:09:I wiecie ja cały czas powracam do tych|podstawowych spraw, a oni "mój boże,|co ten gość tu robi!” czy coś w tym stylu.
0:34:19:I w pewnym momencie podnoszę tą książkę|o grawitacji i mówię: ok, po tych wszystkich|równaniach, których jest kilka tysięcy
0:34:31:o metrycznej strukturze przestrzeni|zastosowanych później do obliczeń|rozmiaru wszechświata itd.
0:34:36:Model naszego wszechświata w tym momencie|(i poprawcie mnie jeśli się mylę) jest taki,|że wszechświat się rozszerza jak balon.
0:34:44:I otworzyłem książkę na stronie 219,|wyciągnąłem to i powiedziałem:
0:34:49:"Tu jest zdjęcie tego w co wierzymy, że|nasz wszechświat teraz robi. Rozszerza się|on jak balon i balon ma przyklejone do siebie|małe pieniążki, które reprezentują galaktyki”
0:35:01:To jest standardowy model, gdzie|galaktyki oddalają się od siebie| kiedy balon się rozszerza.
0:35:08:A oni wszyscy coś w tym stylu:| „Taak, do czego tu zmierzasz?”
0:35:16:Jakby mówili: jeśli tego nie zauważyłeś,|to wróć na studia i przyjdź tu za parę lat
0:35:22:I pewnym momencie mówię: ok, rozumiem|tą zasadę, aczkolwiek mam pytanie.
0:35:31:Z tych wszystkich równań, wszędzie tu|rozmieszczonych, chcę się dowiedzieć,|gdzie jest równanie, które mówi |kim jest ten gość?
0:35:48:I na całej sali zapadła cisza...
0:35:59:Widziałem po wyglądzie studentów i |fizyków, że był to wyraz rozpaczy i stresu,|ponieważ troszeczkę się pocili...
0:36:15:i mógłbym powiedzieć, że zaniepokoili się|ponieważ pomyśleli "o boże, ten gość |zacznie zaraz mówić o bogu...
0:36:25:a my jesteśmy w Georgia Tech |w departamencie fizyki,| nie możemy tego robić.
0:36:33:Upewniłem ich w tym bardzo szybko,|bo zacząłem rysować i mówię |dorysujmy resztę gościa...
0:36:42:i że chcę zwrócić uwagę na to, że|aby balon rozszerzyć, płuca tej osoby| która go dmucha muszą się skurczyć.
0:36:57:Dla każdej akcji jest równoważna i przeciwna|reakcja, ok? Jedno z pierwszych praw fizyki.
0:37:07:Więc jeśli nasz wszechświat się rozszerza,|to musi istnieć coś co się kurczy. Musi|istnieć jakaś kompresja, aby|otrzymać ekspansję.
0:37:18:Musi istnieć sprzężenie zwrotne|między ekspansją i kurczeniem.
0:37:23:I to była moja pierwsza wskazówka odnośnie|związku pomiędzy polem grawitacyjnym|a promieniowaniem elektromagnetycznym
0:37:34:i odnosiło się to również do mojego|doświadczenia życiowego, ponieważ|to wszystko tak naprawdę opiera się| na moim doświadczeniu życiowym.
0:37:45:Kiedy miałem 11 lat zacząłem medytować.|Moja rodzina skontaktowała się z młodym|mistrzem medytacji, który miał 14 lat, a|ja miałem 11 i uczył mnie jak medytować.
0:37:58:I kiedy medytowałem, miałem poczucie |jakbym kierował swoje zmysły do wewnątrz|i szedł w kierunku centrum mojej egzystencji.|Kierowałem się w stronę środka mojej istoty
0:38:10:i dzięki temu odkryłem logikę, która|obejmowała wewnętrzny wszechświat| i zewnętrzny wszechświat,
0:38:22:było w tym coś co wchodziło i |coś co wychodziło i ta dwójka| generowała granicę.
0:38:29:I ta granica jest czymś co| doświadczamy jako rzeczywistość.
0:38:34:Problem w tym, że w naszym społeczeństwie,|panuje tendencja do poświęcania mnóstwa|czasu na analizę tego co jest na zewnątrz
0:38:43:i bardzo mało czasu przeznaczamy|na analizę tego co jest wewnątrz.
0:38:47:Nie tylko w sprawach społecznych,|ale również w naszej fizyce, w sposobie|w jaki coś robimy. My wysadzamy rzeczy| i w taki sposób tworzymy technologie
0:39:00:Nasze pojęcie o zaawansowanej technologii |to umieścić paliwo w cylindrze, posadzić|grupę ludzi ("ochotników") na górze, rozpalić|spód i zobaczyć czy przeżyją doświadczenie.
0:39:21:To wszystko bazuje na ekspansji,|na eksplozji, na promieniowaniu
0:39:26:bardzo niewiele bazuje na ściąganiu,|na ruchu w kierunku centrum, na implozji.
0:39:35:Dla mnie musiał tu być bezpośredni|związek i naprawdę starałem się to ukazać.
0:39:46:I teraz - wracając do czasów, kiedy byłem|młodszy - gdy o tym myślałem, widziałem,|że ten związek mógłby generować |swego rodzaju równanie pola
0:40:00:mógłby generować pewną przestrzeń|metryczną, którą mógłbym opisać| w matematyce i w fizyce
0:40:07:i która przypominałaby coś w rodzaju|sprzężenia zwrotnego stworzenia.
0:40:12:Właśnie dzieje się tak, że fraktalne|struktury, o których wam opowiadałem,|kiedy dzieliłem przestrzeń, bazują|na równaniach sprzężenia zwrotnego.

0:40:23:Poszedłem na moje pierwsze zajęcia |z chemii i... czy wszyscy to widzą? Mrugnięcie
0:40:35:Pierwsze co powiedziałem na moich|lekcjach chemii było „chcę się |dowiedzieć czym jest atom”
0:40:43:Nauczyciel chemii powiedział, że nie ma|tego w programie nauczania do pierwszej|klasy chemii i że jest to pytanie z fizyki,
0:40:52:i że o ile mu wiadomo, to nie |wiemy dokładnie czym jest atom.
0:40:56:Było to dla mnie dość rozczarowujące,|ale wiedział coś o atomach i powiedział:
0:41:02:„Jest jedna rzecz, którą wiemy o| atomach. To, że mogą składać się| w 99,99999% z pustki”
0:41:16:I to mnie oszołomiło. To było jak|"chwileczkę, wszystko co tu widzimy|jako stworzenie, wszystkie rzeczy jakie|widzimy składają się głównie z pustki?”
0:41:32:Nie czuć tego, by były zbyt puste,|są całkiem masywne...
0:41:40:ale to co zachodzi, to interakcje tych|pól, które nie do końca są w idealnym |rezonansie i tworzą granice itd.
0:41:49:i dlatego można poczuć to jakby było stałe,|ale to w większości pustka...
0:41:56:Jest to zasadniczo pole dzielące próżnię.
0:42:03:Pomyślałem "O, to jest to!”. Zaczęło mi się|to układać. To były moje pierwsze zajęcia|z chemii i zaczynało to mieć sens "O tak!”
0:42:13:„Może powinniśmy zbadać próżnie?”
0:42:17:„Może próżnia jest tym co nazywamy|przestrzenią, która ma klucz do stworzenia|i przestrzeń zaczyna się dzielić i widzimy|to jako skończone granice."
0:42:30:Może przestrzeń jest nieskończonością,|a granice są skończoną strukturą;| pole jest skończoną strukturą.
0:42:41:Zacząłem to widzieć w swojej głowie|i bardzo się tym podekscytowałem.
0:42:44:I w późniejszym czasie studiowałem |próżnię i rozumienie teorii kwantowej|i zdałem sobie z czegoś sprawę.
0:42:54:Zdałem sobie sprawę z czegoś bardzo ważnego|dla ewolucji myśli jakie miałem. Odkryłem że:
0:43:01:/...dzisiejsza teoria pola kwantowego została
0:43:04:/„usunięta przez proces renormalizacji”|/gęstości energii w próżni,
0:43:10:/która formalnie byłaby nieskończona, gdyby|/nie została usunięta przez renormalizację.
0:43:22:Renormalizacja to coś,|co próbowali zrobić mi w szkole
0:43:31:Nie zadziałało za dobrze...
0:43:33:ale oznacza to, że kiedy fizycy zaczęli|patrzeć używając narzędzi fizyki kwantowej|na subatomowe cząsteczki, interakcje |nukleonów i tak dalej...
0:43:49:odkryli, że aby mogło dziać się tak|jak widzimy, że się dzieje...
0:43:55:gęstość próżni na poziomie kwantowym,|musiałaby mieć nieskończoną ilość energii.
0:44:04:To był rezultat równań. Cóż... równania,|które kończą się na nieskończoności|są dla fizyków bardzo niewygodne.
0:44:15:Fizyka ma dwa rodzaje technicznych słów|na opisanie nieskończoności.
0:44:24:Pierwsze to nieskończoność, która jest|normalną nieskończonością i są to zwykle|nieskończenie małe ilości.
0:44:35:Dwie nieskończoności, tak? |Pierwsza, to nieskończenie małe ilości,| więc można je łatwo odrzucić, prawda?
0:44:42:Nie mają większego znaczenia... przecinek,|zero, zero, zero, coś tam, gdzieś tam,| nie ma znaczenia, ok?
0:44:49:To pierwszy rodzaj, ale jest też bardzo|techniczny termin, który znajdziecie|w dokumentacji fizyki i brzmi|„złośliwe nieskończoności”
0:45:01:Złośliwe nieskończoności to nieskończenie|wielkie nieskończoności, które pojawiają się|w waszej matematyce w waszych równaniach|w waszej fizyce teoretycznej.
0:45:15:Nazywają się one złośliwymi, ponieważ|kiedy się pojawiają, to nie możesz| udawać, że ich nie ma.
0:45:22:To nieskończenie wielka ilość.|Nie możesz tego po prostu zamieść|pod dywan i unikać całej sprawy.
0:45:30:Cóż... zrobili dobrą robotę unikając ich,|ale najogólniej nie zostało to uznane|jako ważna teoria.
0:45:42:Tak to bywa jeśli twoja teoria rozbija się|o nieskończoność będącą jej rezultatem...
0:45:49:Zamiast odrzucić tą koncepcję,|zrobili coś co nazwali renormalizacją.
0:45:55:Użyli nieskończonego potencjału próżni.|W gruncie rzeczy wzięli Długość Plancka
0:46:07:czyli 1.616 x 10 do minus 33cm|więc jest to bardzo, bardzo mała kropka.
0:46:17:Zauważcie że 1.616 jest bardzo|blisko 1.618 czyli proporcji Phi.
0:46:28:Wzięli tą długość, ten bardzo|malutki punkt, który jest biliony|razy mniejszy od jądra atomu
0:46:38:i powiedzieli, że to jest |podstawowe dla stworzenia
0:46:43:i jeśli umieścimy pewną ilość tych kropek|w cm sześciennym przestrzeni (próżni),
0:46:51:będziemy mieli skończoną gęstość dla|fluktuacji próżni, dla gęstości próżni,|dla energii w cm sześciennym próżni.
0:47:05:Więc mamy to tutaj. Wzięli cm sześcienny|próżni; wzięli Długość Plancka, czyli|malusieńki punkcik i wsadzili je w tą kostkę
0:47:22:I potem obliczyli jaka gęstość |tych punkcików tam się zmieści,| by uzyskać skończoną liczbę...
0:47:33:Rezultat to 10 do potęgi 94 gramów na|centymetr sześcienny. 10 do potęgi 94 |gramów na centymetr sześcienny...
0:47:43:to dziesiątka z 93 zerami podążającymi|za nią... To ogromna liczba...
0:47:54:Kiedy mam do czynienia z tak wielką|liczbą, która wyszła z renormalizacji,|to mam tendencję do myślenia, że|mówimy o nieskończoności, ok?
0:48:06:Bo jeśli chcesz mieć wyobrażenie,|co ta gęstość oznacza...
0:48:11:wyobraź sobie, że masz cm sześcienny|przestrzeni, w której zagęszczone są |wszystkie gwiazdy wszechświata;
0:48:22:wszystkie gwiazdy, które widzimy, |także przez teleskop Hubbla, ok?
0:48:26:Wszystkie galaktyki, wszystko co widzimy|po prostu wsadzamy do wielkiego zgniatacza|śmieci i zgniatamy to wszystko do wielkości|cm sześciennego przestrzeni, prawda?
0:48:39:Wyobraźcie sobie jakie jasne by to było|z jednej strony, ale mniejsza o to...
0:48:45:Wtedy nadal nie mielibyście gęstość próżni,
0:48:50:nadal brakowałoby wam trochę do gęstości|energii, która według obliczeń znajduje się|w próżni na poziomie kwantowym...
0:49:01:To jest mnóstwo energii ludzie...
0:49:09:Jak ta nieskończona ilość energii dzieli|i tworzy subatomowe cząsteczki i atomy?
0:49:19:To było moje pytanie. Dla mnie ta |energia próżni mogła mieć strukturę...
0:49:27:Może energia próżni nie była taką losową|fluktuacją lecz miała fraktalną strukturę,|miała geometryczną strukturę w sobie.
0:49:41:Nie wiedziałem w tamtym czasie dlaczego,|nie wiedziałem jak mogę to udowodnić, jak|to opisać, ale chciałem zgłębić tą myśl.
0:49:52:Zacząłem dostrzegać, że może - ale tylko|może - wszystko co widzimy we wszechświecie
0:49:58:jest tylko podziałem tej gęstej|energii próżni w różnej skali.
0:50:09:Dla mnie była w tym jakaś logika.|Doprowadziło mnie to w końcu do spotkania|z Elisabeth Rausher i do współpracy z nią.
0:50:26:Elisabeth jest bardzo szanowanym fizykiem.|Uzyskała medale honorowe za pracę nad| fizyką czarnych dziur w latach 70-tych
0:50:37:Pracowała z Johnem Wheelerem |i innymi bardzo znanymi fizykami.
0:50:41:Więc Elisabeth i ja spotkaliśmy się.|Elisabeth napisała bardzo zaawansowane|obliczenia matematyczne dla teorii|jednolitego pola w 60-tych i 70-tych...
0:50:54:...ale jakoś nigdy nie mogła dojść do tego|jak to wszystko ze sobą połączyć...
0:50:58:i kiedy się w końcu spotkaliśmy|i rozmawiałem z nią przez prawie 3 dni
0:51:04:byłem w stanie wypełnić wiele dziur,|ale ona nie wiedziała i musieliśmy|jeszcze trochę pogadać, zrobić|kilka obliczeń, itd.
0:51:14:Była zdecydowanie sceptyczna, ale |zaczęliśmy pisać i zaczęliśmy tak:
0:51:23:„ok, jeśli to jest prawda, to gdy |spojrzymy na wszechświat w dużej skali
0:51:29:powinniśmy dostrzec bardzo|wyraźne podziały, powinniśmy| zacząć dostrzegać strukturę
0:51:36:Jeżeli próżnia dzieli się według|określonej struktury, to powinniśmy| być w stanie to zobaczyć.
0:51:43:Powinniśmy być w stanie to obliczyć|na podstawie obserwacji.
0:51:47:Więc zdecydowaliśmy się napisać |prawo skalowania i oto co nam wyszło.
0:51:53:Ten artykuł nie jest jeszcze opublikowany|W tej chwili publikuję inne artykuły| w czasopismach naukowych,
0:52:01:które są fundamentem zmiany jaką|wprowadziłem w równaniu pola|Einsteina. To będzie następne.
0:52:10:Zaprezentowaliśmy to Stowarzyszeniu|Fizyków Amerykańskich w Albuquerque
0:52:17:i zaprezentowałem to również niektórym| dyrektorom teleskopu tutaj na Big Island|i wielu innym astrofizykom i fizykom.
0:52:28:I zwykle mam dość dobre reakcje|i jest to naprawdę pocieszające.
0:52:34:To co zrobiliśmy, to wzięliśmy|promień obiektów, ok?
0:52:40:Więc tu na osi X jest promień
0:52:45:a tu jest częstotliwość tych obiektów,|podstawowa częstotliwość tych obiektów|w hercach.
0:52:53:Poziom energii obiektów jest całkiem nieźle|opisany przez ich częstotliwość, więc|możesz zakładać, że jest to również| poziom ich energii.
0:53:04:Jeśli weźmiesz rozmiar wszechświata,|to znaczy jeśli popatrzysz na sposób|w jaki wszechświat się rozszerza, to|możesz ekstrapolować jego rozmiar
0:53:17:i jeśli spojrzysz na całą materię,|która jest we wszechświecie...
0:53:24:kiedy umieścisz tą ilość gęstości,|kiedy umieścisz całą tą materię| w równaniu pola Einsteina
0:53:32:rezultat jest taki, że Wszechświat jest|zbyt gęsty, by światło mogło z niego uciec
0:53:40:To znaczy, że żyjemy w czarnej dziurze.
0:53:46:I wiecie, spodziewałem się tego. Myślałem o|tym wcześniej i zdałem sobie z tego sprawę|również z moich wcześniejszych obliczeń|i pomyślałem, że to miałoby sens;
0:54:03:bo pamiętajcie, że myślałem, |iż dla każdej ekspansji istnieje |równoważna i przeciwna kontrakcja
0:54:10:i wówczas wszystko można dzielić w|nieskończoność i wtedy wszystko miałoby|nieskończoną gęstość w swoim centrum;
0:54:19:wszystko miałoby w swoim centrum to| co nazywamy osobliwością.
0:54:26:Więc pomyślałem, że wszystko jest |tylko różnych rozmiarów czarną dziurą...
0:54:33:Nie byłem tym zaskoczony...|więc umieściliśmy punkt danych dla...
0:54:40:Przepraszam 10 do -17 to uniwersalna|częstotliwość oparta na moich obliczeniach|i promień wynosi 10 do potęgi 28.
0:54:52:Następnie umieściliśmy kolejny następny |punkt danych - dla kwazarów, biorąc |średni rozmiar i częstotliwość kwazarów
0:55:04:To jest bardzo wielka skala więc jest to| do przyjęcia i umieściliśmy punkt danych
0:55:10:i... zaskoczył nas. To była całkiem dobra|linearna progresja od uniwersalnego rozmiaru
0:55:17:Następnie umieliśmy punkt danych dla|centrów galaktyk, więc zmniejszamy tu skalę
0:55:24:i znowu średnia oscylacja i promień|galaktycznego centrum... Umieszczamy|punkt danych i znowu linearna progresja
0:55:35:Potem umieściliśmy punkt danych dla|solarnych dynamik, gwiezdnych dynamik|i znów otrzymaliśmy linearną progresję...
0:55:49:To było zdumiewające. Nie ma nic|w standardowych poglądach, |co mogłoby to przewidzieć.
0:55:57:i nawet w moim poglądzie, że próżnia|dzieli się na bardzo charakterystyczne| struktury graniczne.
0:56:07:Potem przeszliśmy całą drogę do poziomu|atomów, z promieniem i podstawową| aproksymacją częstotliwości dla emisji| promieniowania X
0:56:21:i otrzymaliśmy punkt danych, który |znów był idealną linearną progresją...
0:56:27:ale tym razem przekraczył granicę|teorii kwantowej na poziomie atomowym.
0:56:35:Przeszliśmy od obiektów kosmologicznych|do poziomu teorii kwantowej.
0:56:41:Jest jedna z fundamentalnych |struktur w naszej aktualnej fizyce.
0:56:45:Fizyka kwantowa i fizyka relatywistyczna|nie zgadzają się ze sobą,| nie pracują dla siebie.
0:56:54:Było to bardzo ekscytujące. Potem|przeszliśmy całą drogę w dół|do długości Plancka
0:56:59:i umieściliśmy punkt długości Plancka,|punkt danych (10 do potęgi -33) i z całą|pewnością progresja była idealna...
0:57:14:To wprawiło nas w wielką ekscytację|i zdecydowanie potwierdziło to, co|starałem się wyjaśnić Elisabeth| w naszej dyskusji.
0:57:22:Zaczęliśmy naprawdę współpracować|i było to bardzo ekscytujące widzieć|co się dzieje...
0:57:29:Myśleliśmy, aby to opublikować, ale chciałem|opublikować najpierw bardzo pewne podstawy|by być w stanie to wyjaśnić, a nie |pokazać tylko samo zjawisko.
0:57:41:Kolejna rzecz jaką zauważyliśmy to,|że jeśli weźmiesz odległości między|punktami danych - co jest całkiem |przyjemne, jest słodkie - i je podzielisz
0:57:51:to zawsze otrzymasz wyniki |bardzo zbliżone do proporcji Phi.
0:57:56:Proporcja Phi wynosi 1.618 |i zmierza do nieskończoności.
0:58:01:Jest charakterystyczna |i znajdziesz ją wszędzie naturze.
0:58:06:Znajdziesz ją w kwiatach, w muszlach,|w szyszkach; znajdziesz ją w sposobie|w jaki dzieli się drzewo, znajdziesz ją|w swoim ciele...
0:58:16:Proporcja Phi jest między końcem twojego|palca i drugą częścią twojego palca;
0:58:20:proporcja Phi jest między drugą częścią|i trzecią częścią i twoją dłonią |względem twoich palców;
0:58:28:a potem palce i dłoń względem|twojego przedramienia...
0:58:31:Całe twoje ciało jest tak zbudowane|i znajdziesz to wszędzie w naturze...
0:58:37:więc znalezienie tego w skali,|która jest tak ogromna...
0:58:42:było bardzo ekscytujące, ponieważ|potwierdzało to, że jest to coś |co natura pierwotnie robi
0:58:49:że przestrzeń, że próżnia naturalnie|dzieli się używając tej szczególnej|fundamentalnej matematyki...
0:58:58:bo możemy obserwować to| wszędzie w naturze...
0:59:03:więc potwierdziło to nam wiele rzeczy.
0:59:06:To była moja prezentacja w Albuquerque|i zamierzam dodać tutaj mały punkt danych|dla pewnej korzyści
0:59:13:Nie zrobiłem tego tam, bo mógłbyś|zbzikować jakbyś był fizykiem...
0:59:19:Więc jeśli na widowni są fizycy,|to proszę nie zbzikujcie...
0:59:24:ale faktycznie jeśli dodacie punkt danych|dla biologicznej „rozdzielczości”
0:59:31:to co nazywam biologiczną „rozdzielczością”|to rozmiar sfery naszych komórek |i poziom ich częstotliwości
0:59:41:Jeśli to przebadasz okaże się, że jest tam|określone dopasowanie rezonansowe| na poziomie ok. 10 do potęgi 11-tej Hz dla|częstotliwości białka błon komórkowych.
0:59:54:Oznacza to, że błona komórkowa,|powierzchnia komórek na poziomie|biologicznym oscyluje na poziomie 10|do 11-tej Hz i jest to solidna oscylacja...
1:00:08:I to jest zabawne, ponieważ, gdy myślimy|o biologii, to zawsze myślimy o jakiejś|kleistej, galaretowatej rzeczy, która|porusza się bardzo wolno, prawda?
1:00:18:a tak naprawdę, kiedy spojrzysz na|powierzchnię, kiedy spojrzysz na oscylację|powierzchni komórki, to jest ona bardzo|intensywna. Mnóstwo energii...
1:00:27:I jeśli weźmiesz te 10 do 11-tej Hz |i weźmiesz promień komórki i|zaaplikujesz tą ilość energii w ten promień;
1:00:39:jeśli połączysz to z fizyką relatywistyczną,|to komórka spełnia warunki Swarzschilda,|co oznacza, że komórka spełnia warunki|bycia czarną dziurą...
1:00:50:Dobra. Wiecie... nie panikujcie. |Wszystko w porządku...
1:00:55:ale chcę powiedzieć, że nadal mamy do|czynienia z tą sama fundamentalną dynamiką|nawet na poziomie biologicznym.
1:01:06:Pewnie, że nie ma żadnej biologii,|we wzorze pola Einsteina i nie ma| biologii w teorii kwantowej
1:01:14:i to połączenie z biologią było poszukiwane|przez bardzo, bardzo długi czas.
1:01:18:Mieliśmy szczęście odkryć, że jeśli|umieścisz punkt danych dla komórek|biologicznych na wykresie, to ulokuje się|on mniej więcej na środku.
1:01:35:Oznacza to, że biologiczna "rozdzielczość"|jest ogniwem pomiędzy wielkim i małym.
1:01:45:Jesteście „Horyzontem Zdarzeń”...|w wolnym tłumaczeniu...
1:01:54:I jesteście przesyłem danych na granicy|od skrajnie wielkiego do skrajnie małego
1:02:02:Czy to nie jest to co robicie? |Zbieracie informacje i przesyłacie| je do swojego wnętrza
1:02:13:co w tym ujęciu ma nieskończony|potencjał graniczny,
1:02:16:tak więc przesyłacie tą informację|przez swoją granicę do nieskończonego| wszechświata w Was samych.
1:02:29:I kiedy zaczynacie widzieć samych |siebie wzrastających w takim świecie
1:02:37:wasz światopogląd, wasz sposób bycia|we wszechświecie, sposób w jaki jesteście|i jacy jesteście całkowicie się zmienia
1:02:47:ponieważ zaczynacie dostrzegać ważność|waszych obserwacji; zaczynacie widzieć|ważność waszych interpretacji pola |i tego czym karmicie wszechświat.
1:03:02:Zamiast widzieć siebie jako nieważną|małą kropkę, która nie znaczny nic|dla wszechświata
1:03:10:zaczynasz postrzegać siebie|jako centrum stworzenia...
1:03:17:Możecie pomyśleć, że to aroganckie...
1:03:22:Myślę, że właśnie usłyszałem| coś od nowego papieża...
1:03:29:ale chciałbym powiedzieć, że|jeśli doszedłeś do takiego wniosku
1:03:34:to musiałeś dojść do takiego wniosku,|odkrywając, że każdy z nas jest| centrum swojego wszechświata.
1:03:44:I to czyni nas wszystkich równymi|i wszyscy jesteśmy jednym...
1:03:50:Ale poza filozoficznymi poglądami i tym,|że biologia pasowałaby do tego wykresu;
1:04:01:fakt, że moglibyśmy zacząć widzieć|pętlę informacji zwrotnych pomiędzy|stroną promieniującą i stroną ściągającą|zaczyna otwierać całe nowe pole w fizyce.
1:04:15:Przez 20 lat... mówiłem to |przez długi czas...
1:04:20:Mówiłem, że informacja nie tylko |wchodzi do czarnych dziur, ale |również wychodzi z czarnych dziur.
1:04:29:I miałem z tego powodu wiele problemów...
1:04:34:i miło było zobaczyć, że właśnie niedawno|Stephen Hawking ogłosił publicznie, że teraz|wierzy - po 15 latach zaprzeczania temu|albo 30 latach zaprzeczania temu -
1:04:49:że czarne dziury mają informację|promieniującą na zewnątrz|- koherentną informację.
1:04:54:Wcześniej miały tylko promieniowanie|Hawkinga, które było ogólne|i niekoherentne
1:05:02:Teraz zaczyna to wychodzić na pierwszy|plan i to jest dla mnie bardzo ekscytujące
1:05:07:bo w końcu zaczynam odczuwać,|że jest jakieś wsparcie.
1:05:14:A wygłoszono to oświadczenie|całkiem niedawno.
1:05:19:I było również dla mnie jasne dawno temu,|że jeśli jest to prawdą, to centrum|wszystkich galaktyk musi być czarną dziurą,
1:05:29:więc przewidziałem to i ostatecznie odkryli,|że jest to prawda, chociaż wcześniej miałem|wiele problemów, gdy o tym mówiłem itd.
1:05:39:Zacząłem widzieć nieskończony potencjał|wszystkiego obecny we wszystkim.
1:05:46:Ok, więc teraz mamy podziały w próżni.
1:05:51:Co dyktuje te podziały?
1:05:53:Jak próżnia jest zbudowana?
1:05:55:Jeżeli próżnia jest podzielona|w bardzo szczególny sposób,
1:05:59:to musi mieć bardzo szczególną| strukturę podziału.
1:06:03:Wtedy próżnia ma strukturę.
1:06:08:Jak to możliwe i czym byłaby struktura?
1:06:12:Chciałem klucza do równania|na podział próżni.
1:06:17:Chciałem klucza do stwarzania tych granic
1:06:23:ponieważ gdybym znał ten klucz, to wtedy|mógłbym stworzyć jedną z tych granic.
1:06:29:Teraz cofnijmy się troszkę w czasie.
1:06:33:Wiecie, jestem w szkole średniej i| nie idzie mi najlepiej; nadal nie idzie|mi dobrze w systemie edukacyjnym
1:06:40:co jest zabawne bo mój ojciec|pracował z Piagetem; wiecie tym |poważanym psychologiem dziecięcym |i miał ze mną tyle problemów...
1:06:53:W wieku 16 lat skończyłem z tym|wszystkim... Ok, jeśli mam żyć |robiąc coś innego to będę to robił
1:07:02:i zdecydowałem, że będąc dobrym narciarzem|zostanę instruktorem narciarstwa.
1:07:07:Byłem w Aldeburgu w tamtym czasie,|potem ostatecznie w BC w Kanadzie...
1:07:13:...i zaczynam się tym męczyć, |ponieważ zamarzam każdego dnia.
1:07:20:Jestem zmęczony zamarzaniem każdego dnia.
1:07:25:Chcę robić coś innego, niż siedzenie| na zimnym krzesełku wyciągowym
1:07:31:Więc na koniec jednego sezonu|zdecydowałem, słuchajcie...
1:07:35:jestem dobrym płetwonurkiem, więc może |powinienem uczyć nurkowania latem, |żebym nie zamarzał przez cały rok
1:07:45:Więc otworzyłem mapę i po prostu wskazałem|i mój palec wylądował na tej wyspie o nazwie|Isla Mujeres blisko wybrzeża Cancun w Meksyku
1:07:59:Wyciągnąłem mój słownik angielsko-hiszpański|przetłumaczyłem Isla Mujreres
1:08:05:co oznaczało "wyspa kobiet" no i wiecie|byłem instruktorem jazdy na nartach|więc mówię „Oh już tam jestem...” Mrugnięcie
1:08:14:Więc dostałem się na Isla Mujeres |zacząłem uczyć nurkować i dobrze się bawię
1:08:20:i dostaję kilka dni wolnego i myślę |ok, chodźmy zwiedzić starożytne| miejsca i te rzeczy
1:08:27:Więc dostałem się tam autobusem |ze świniami i kurami i tym wszystkim
1:08:32:i idę przez dżungle i dotarłem |do tych piramid w Chichen Itza
1:08:41:Tuż za dżunglą, takie wielkie|piramidy, wystają tam... dziwne...
1:08:48:I wiecie poszedłem je zwiedzić,|robię zdjęcia piramidy |i wspinam się po schodach.
1:09:00:Na górze jest zacienione, wiec| cieszę się, że tam docieram
1:09:04:I siedzę w cieniu, robię małe medytacje|wiecie staram się coś poczuć...
1:09:12:I słyszę przewodnika |wchodzącego na górę z turystami
1:09:20:i słucham co on mówi w tle.
1:09:25:I mówi o tym jak ci ludzie przenieśli|te kamienie z miejsc, które są mile |za górami i w dole itd.
1:09:37:I potem przynieśli te kamienie i złożyli|tą piramidę; jak użyli miedzianych|narzędzi by je pociąć itp.
1:09:46:Słucham tego wszystkiego i nie daje mi to|spokoju, bo pamiętam z lekcji, które|miałem w szkole o starożytności, |egipskich piramidach itp.
1:10:00:i tak nieprawdopodobnie brzmią dla mnie te|teorie, ale słucham i on mówi o cięciu|kamieni miedzianymi narzędziami, a| wiem, że miedź nie tnie kamienia itd.
1:10:14:i naprawdę przechodzę ciężkie |chwile z tym wszystkim
1:10:18:ponieważ patrzę na tą gęstą dżunglę |wokół mnie i myślę kurcze, jak oni |znosili tu te wszystkie kamienie?
1:10:24:I potem mówi jak dokładna jest|ta piramida i jak jest zestrojona| z przesileniem słonecznym
1:10:32:Więc kiedy światło dotyka narożnika| piramidy w ten szczególny dzień
1:10:41:to rzuca cień, który tworzy ciało węża|zsuwające się po schodach z głową| wyrzeźbioną na końcu
1:10:53:Miałem dość dobre pojęcie o inżynierii|i astronomii itp., bo dużo tego|przestudiowałem. Samodzielne studia...
1:11:05:I słucham tego i myślę „Hola to nie jest|takie proste, nie możesz sobie tego|tak po prostu wypłakać”
1:11:14:Nie możesz wybudować piramidy |i potem w odpowiedni dzień wziąć |Janka żeby ją podniósł i ustawił:|/"Troszkę na lewo Janek!”...
1:11:25:Nie tak to działa.|Nie możesz tego tak zrobić.
1:11:28:Więc słucham tego wszystkiego|i jestem trochę zakłopotany, |ale jestem zainteresowany
1:11:34:i potem zacząłem myśleć: „Chwileczkę| ja szukam fundamentalnej struktury|stworzenia, a tu są te budowle, te |piramidy wszędzie na całym świecie"
1:11:47:i myślę: „Hm... czemu oni |wszyscy budują piramidy?
1:11:54:Dlaczego Egipcjanie, Majowie, Inkowie...|wszyscy ci ludzie budowali piramidy?|
1:11:58:O co chodzi z tymi piramidami?
1:12:00:Koniec części I| |/www.theresonanceproject.org

828  Nassim Haramein, 2012 i... zagadka "obcych" / Nassim Haramein - Przekroczyć Horyzont Zdarzeń / Odp: Nassim Haramein - W poszukiwaniu pierwotnego wzorca : Październik 08, 2009, 16:22:02
Nassim wspomina o istnieniu struktur w samej pustce.
Między innymi o tej strukturze będzie w części drugiej, ale robimy to z pasji i w czasie wolnym, więc spokojnie.... Mrugnięcie
* * *
Konserwa, są już ludzie, którzy stosują Mandelbrodta w naukach społecznych.
http://www.ap.krakow.pl/kmk/konferencja/_swf/wenta.swf
Pozdrawiam wszystkich Uśmiech

P.S
Przepraszam osoby, którym nie odpisuję na PW.
Nie miałbym już naprawdę na nic czasu...
829  Dan Winter i jego Święty Graal / Twórczość Dana Wintera [PL, ENG] / Odp: KIM JEST I CO ROBI Dan Winter : Październik 08, 2009, 14:44:59
Więcej o Danie Winterze (english)

Dan Winter is arguably the worlds foremost expert on the physics of meditation, the physics of kundalini,
   and the electrical nature of consciousness. Using the pure charge symmetry language of physics, he argues
   that that western scientists are fools and leading the race to death because- they do not have the barest
   clue to the electrical nature of life, the function and purpose of life - even the immortalizing coherence
   making electrical function of DNA.


Current scientists in their fabulously arrogant ignorance ("Why does an object fall to the ground, Mr Einstein?") have not the least clue to how gravity is made and stabilized (fractality) and therefore how DNA creates an implosive and gravity making (phase conjugate) coherence field that CAN get immortal.  In effect - western science is literally blind to everything that makes life meaningful- namely - that which brings charge (fractally) into DNA to the point of the BLISS (see how it's measured) - that makes you sustainable (how surviving death is measured in charge coherence).  Follow us as we explore how the simple physics of fractal charge deeply explains - to the point of true self empowerment - the deepest mysteries of LIFE!


 
Dan Winter’s background is as multi-faceted as his viewpoint. Graduating with honors from the University of Detroit, Dan pursued graduate studies in psychophysiology and the origin of languages. In addition to his academic background, he has worked as a Systems Analyst with IBM, an industrial metallurgist and crystallographer. He has undertaken many diverse studies, from quantum physics to modeling at the MIT space lab to developing the early biofeedback prototype equipment as Dr. Albert Axe’s protégé. Widely traveled, Dan has sojourned to study at the Gurdjieff School of sacred gymnastics, in Florence with Buckminster Fuller, the Gizah pyramids, Israel, the Andes and at Findhorn.

Dan is an accomplished keyboard artist, and was once a church organist and choir director, all before reaching high school. He delights in playing computer keyboard music using sonic samples taken from biological events -- heart sounds, whale and dolphin songs, etc. His creative side emerges as playfulness with ideas which can be shared at different levels.

In the 1980’s, he founded an alternative newspaper entitled the "Network of Light". He established a learning center experiment in collective bio-harmony called "Crystal Hill Farm." At Crystal Hill, Dan’s extensive network grew as he hosted conferences with a prolific list of presenters on varied topics from sacred geometry to sustainable ecosystems. He maintained an elaborate computer/music/video facility where his computer animated videos on sacred geometry and "new age" physics evolved. While directing Crystal Hill, Dan was Vice-President and Technical Director of S-S Electric, Inc. in Buffalo, which markets his engineered 3 Phase Conversion motor technology around the country.

By the early nineties, Dan relocated in the Blue Ridge Mountains and founded the San Graal School of Sacred Geometry and the Biodome Healing Center located in Waynesville, North Carolina. He has helped inspire many projects, including the group Planet heart biofeedback; the "Timeless Architecture" conference series with Henry MacLean; The Reviving Ancient Wisdoms Conference and Compendium with The Fifth Way Mystery School.

Through the years, Dan has lectured on the evolution of consciousness, sacred geometry and coherent emotion at many national and international conferences. His theories in coherent emotion inspired the notable research at Millard Fillmore Hospital in Buffalo and the Heart Math Institute in California in the mid-nineties. Results published by Dr. Glen Rein provided conclusive evidence supporting Dan’s heart entrainment theories. The effect of coherent ordering of the Heart harmonics during the feeling of compassion was measured replicably effecting the braiding/ the programming of DNA.

The "Heart Beat Earth Project" for global coherence is a dream which Dan believes can "teach self awareness" using the internet as a tool. Through the use of a biofeedback devise connected to a home computer, the heartbeat at the moment of compassion registers a specific frequency signature that possesses very special properties. This frequency, or wave, can add and multiply itself infinitely and non-destructively, and can be experienced outside oneself. His experiments with humans sending love to trees have shown that the trees respond at a distance by entraining and aligning in phase to the heart, capacitively, at moments of peak emotion. This indeed tends to confirm that our choices to FEEL coherently may be our best leverage on fabricating ecosystems, perhaps ultimately surpassing the strength of bulldozers in shaping our world!

As thousands of hearts are connected, a database records and displays heartbeats registering the signature for compassion (via the Internet). By focusing our collective intention through compassion around the planet, the evidence suggests many possibilities, such as atmospheric repair and stabilization. This concept demonstrates the collective power of how hearts entrained with the feeling of compassion can reshape our world, a truly empowering phenomenon and perhaps a turning point in our conscious evolution. Dan is seeking investment capital for developing the "Heartbeat Earth Project" and a suite of interactive biofeedback computer games for children using this principle.

Dan draws on many sources, including science, mythology, popular culture, and even channeled information, looking for ideas about the deep connectedness of all things and how the profound nature of our oneness can be approached from architecture or art, math or biology, electronics/computers or myth. With a powerful sense of the bridges between worlds, Dan has a talent for both poetry and rigor in his language and his twinkling eyes energy.

Among his many projects, Dan is developing a new breakthrough theory on gravity. He believes recursive nesting in field geometries is what creates the implosion "magnetic monopole" wind centering force we call gravity, and thus provides the clue on how to arrange magnetic long waves to repair gravity fabric and restore atmosphere retention. This also suggests how ONLY LOVE BENDS THE LIGHT, AND THEREFORE ONLY LOVE CREATES. The fractal attractor of the heart’s electricity accompanying the learned and teachable skill of choosing compassion, by indeed be the centering force which ultimately makes even star birth’s self-referent and therefore self-aware!

Currently, Dan is a consultant on multimedia and virtual reality computer animation projects and travels and lectures around the world.
 
http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/ciencia_danwinter_a.htm
830  Dan Winter i jego Święty Graal / Twórczość Dana Wintera [PL, ENG] / KIM JEST I CO ROBI Dan Winter : Październik 08, 2009, 14:44:24
Aktywność Dana Wintera.
Niestety całość tylko po angielsku...

Seminarium w Calgary (Kanada) 21-25 listopad 2009.

http://www.fractalfield.com/ lub  http://www.breakthru-technologies.com/

INNE

http://goldenmean.info/

http://fractalgold.net/dan-winter-science-overview-course

Fractality
View more documents from cbuono.
Strony: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 »
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap
BlueSkies design by Bloc | XHTML | CSS

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

oszuscistop legowiskadlakota piecfrakcji sparta basicrpg