KrĂłtki komentarz od autora tÂłumaczenia:
"...No wiĂŞc - co jest takiego niesamowitego w I czesci ? Jesli jest tu ktoÂś kto zajmuje sie muzykÂą i widziaÂł kiedyÂś studio nagraniowe - bedzie wiedziaÂł. Pod koniec I czesci jest pokazana prawdziwa moc - nie chce tu wchodzic w szczegoly, ale specjalnie zaznaczyÂłem w tÂłumaczeniu "koniec wybrzmiewania zrodÂła".
Chodzi o to Egipcjanie MUSIELI wiedziec jak rozpraszac dzwiĂŞk by staÂł sie falÂą stojÂącÂą, zanikaÂł z dÂługim czasem wybrzmiewania. Poglos od zrodla dzwieku trwa tam ok 4 sekundy, to jest BARDZO dÂługo - jak dla mnie , faceta ktĂłry zajmuje sie dzwiekiem. W pewnem chwili gdy zobaczyÂłem wnĂŞtrze piramidy w ktorej robili ten experyment, zÂłapaÂłem sie za gÂłowĂŞ "przeciez tam jest ciasnooo!!!" - I BYÂŁO - ale zwrocccie uwage jak zbudowany jest strop - ku gĂłrze, ciÂągnie siĂŞ schodkowo - tak piramidalnie - a teraz zachĂŞcam do wklepania sobie w google fraz
"wygÂłuszanie pomieszczen", "puÂłapki basowe", "rozpraszacze akustyczne". Wcale mnie nie dziwi ze tego ludzie nie zauwaÂżyli - to jest wiedza z akustyki z lat 60-tych tego stulecia. A kto tu zajmuje sie akustykÂą?
....
"
http://davidicke.pl/forum/kod-piramid-pas-pokoju-t1695.htmlOraz ciekawy post
Redmuluca:
"Joseph P. Farrell napisa³ ksi¹¿kê "Gwiazda œmierci z Gizy"
Wielka piramida najpotĂŞÂżniejszÂą broniÂą czasĂłw staroÂżytnych.
PiramidĂŞ nazwaÂł "Death Star".
Joseph P. Farrell opral swoje za³o¿enia na bardzo mocnych podstawach naukowych i naprawdê niez³ych teoriach stanowi¹cych dosyÌ spójn¹ logiczn¹ ca³oœÌ:
Czym byÂła Wielka Piramida? Jak wyjaÂśniĂŚ geometryczne i astronomiczne korelacje budowli Gizy? Co robi w samym centrum tego kompleksu wielki posÂąg lwa z ludzkÂą gÂłowÂą, wpatrujÂący siĂŞ w przestrzeĂą i czas? I dlaczego w arabskiej tradycji Sfinks jest znany jako „ojciec grozy”? Joseph P. Farrell – fizyk, badacz tajemnic przeszÂłoÂści – na podstawie Âświadectw archeologicznych i najnowszych odkryĂŚ fizyki stawia zaskakujÂącÂą hipotezĂŞ: Wielka Piramida byÂła potĂŞÂżnÂą broniÂą masowej zagÂłady. StworzyÂła jÂą naukowo-techniczna cywilizacja, ktĂłra znaÂła fizykĂŞ wykorzystujÂącÂą nie tylko dzisiejsze najnowsze teorie, jak teoria kwantĂłw, ale rĂłwnieÂż teoriĂŞ jednolitego pola i teoriĂŞ superstrun, ktĂłre nastrĂŞczajÂą powaÂżnych trudnoÂści wspó³czesnej nauce. Wielka Piramida byÂła przykÂładem urzÂądzenia skonstruowanego w oparciu o tak zaawansowanÂą wiedzĂŞ – „fazowo sprzĂŞÂżonÂą haubicÂą” zaprojektowanÂą tak, by gromadziĂŚ ró¿ne formy energii, wzmacniaĂŚ i kierowaĂŚ do celu – na Ziemi lub w kosmosie!
* Wielka Galeria: komora wzmacniania akustycznego i rezonatory Helmholtza
* Przedsionek: ekran dÂźwiĂŞku
* Szyb wentylacyjny: mikrofalowy sygnaÂł wejÂściowy i wyjÂściowy
* Sarkofag: optyczna wnĂŞka rezonansowa masera
* Komora KrĂłlowej: generator wodorowy
W zamierzchÂłej przeszÂłoÂści ta straszliwa „gwiazda Âśmierci” zostaÂła uÂżyta. I zniszczyÂła cywilizacjĂŞ swoich twĂłrcĂłw!
.....
Wybór granitu wydaje siê zrozumia³y, poniewa¿ ju¿ sam ciê¿ar piramidy, naciskaj¹cej na miliony ton granitu poprzez warstwy kamieni, wywo³uje napiêcie (piezoelektryczne) w drobnych kryszta³ach kwarcu.W po³¹czeniu z faktem, ¿e konstrukcja piramidy przypomina "przegub kulowy" pozwala jej poruszaÌ siê jako sprzê¿ony oscylator harmoniczny, oznacza i¿ wszystkie kryszta³y kwarcu stale pulsuj¹ w zgodzie z rezonansem Schumanna samej Ziemi. Ale pamiêtajmy te¿, ¿e takie naprê¿enia moga tak¿e wytwarzaÌ ob³ok œwietlny w formie pioruna kulistego, zjonizowan¹ plazmê gazow¹ zawieraj¹c¹ energiê.
Ziemia wp³ywa na funkcjonowanie Wielkiej Piramidy. Wpisuj¹c w piramidê te same podstawowe wymiar, które charakteryzuj¹ planetê, zwiêkszono skutecznoœÌ piramidy, dziêki czemu mog³a ona byÌ harmoniczn¹ ca³k¹ planety.
Przez zastosowanie technologii Tesli w piramidzie, przy wykorzystaniu przemiennie zsynchronizowanych impulsów na wierzcho³ku piramidy oraz oraz w podziemnej komorze byÌ mo¿e zdo³amy wprawiÌ w ruch 5273834 tony kamienia Jeœli mielibyœmy problem z poruszeniem obok stoj¹ mniejsze od których mo¿emy zacz¹Ì Teoretycznie te mniejsze piramidy mog³y byÌ u¿ywane by pomóc tej wielkiej osi¹gn¹Ì rezonans z ziemi¹.
...
Patrz¹c na zaawansowan¹ obróbkê mechaniczn¹ (np ultradŸwiêkowe wiercenia) która jest zdumiewaj¹ca doszed³em do przekonania, ¿e patrzê na pozosta³oœci wyj¹tkowo wielkiej maszyny, z tym ¿e zosta³a ona z jakiegoœ powodu pozbawiona wewnêtrznych czêœci" To uwaga Christophera Dunna (in¿yniera) jest naprawdê zdumiewaj¹ca poniewa¿ potwierdza informacje Sitchina który to opisuje w swojej ksi¹¿ce "Wojny Bogów i Ludzi" ¿e po drugiej wojnie o piramidy zwyciêski obóz zniszczy³ wnêtrze i wiele czêœci ukry³. , niektóre kryszta³y(jeden ze Œwiata równoleg³ego sic!) zosta³y zniszczone.
....
BrakujÂące elementy konstrukcji
Sitchin i Dunn na podstawie ca³kiem ro¿nych materia³ów dowodowych, najwyraŸniej niezale¿nie dochodz¹ do tego samego wniosku - ¿e w Wielkiej Piramidzie brakuje najwa¿niejszych czêœci.
1. Zdaniem Dunna do tych brakuj¹cych elementów nale¿¹ zestawy rezonatorów Helmholtza pozostaj¹cych w rezonansie z ro¿nymi harmonicznymi wartoœciami Ziemi, które pierwotnie znajdowa³y siê w komorze akustycznego wzmacniacza Wielkiej Galerii.
2. Dunn zaznacza takÂże,Âże jakaÂś maszyna do wytwarzania wibracji, majÂących "uzbrajaĂŚ" WielkÂą PiramidĂŞ , mogÂła kiedyÂś znajdowaĂŚ siĂŞ w komorze podziemnej lub w podziemnych komnatach innych piramid w Gizie.
3.Zdaniem Sitchina do brakuj¹cych elementów nale¿¹ "kryszta³y emituj¹ce promienie", które znajdowa³y siê w Wielkiej Galerii
i wydziela³y ró¿nokolorow¹ têczê oœlepiaj¹cego œwiat³a. Inne "magiczne kamienie" s³u¿y³y do okreœlania celów i sterowania broni¹.
Jakim typem broni byÂła wiec Wielka Piramida i jak dziaÂłaÂła?
By³o to niezwykle zaawansowane "fazowo sprzê¿one zwierciad³o" "fazowo sprzê¿ona haubica" zaprojektowana tak , by gromadziÌ, wzmacniaÌ i kierowaÌ do celu akustyczn¹, elektromagnetyczn¹, nuklearn¹ oraz "eterow¹ " lub grawitacyjn¹ energiê sub kwantowej lokalnej (czyli ziemskiej, s³onecznej i galaktycznej) czasoprzestrzeni w taki sposób, ¿e ka¿dy z tych odmiennych rodzajów energii dociera³ do celu w tym samym momencie i dok³adnie harmonicznie w "fazie " z celem.... Gdy cel zosta³ wybrany, a jego wartoœci harmoniczne ustalone, broù mog³a w niego uderzyÌ dziêki odpowiedniemu zestrojeniu i skonfigurowaniu brakuj¹cych wewnêtrznych komponentów z innymi budowlami. W zale¿noœci od tego, jaki efekt zamierzano wywrzeÌ, pozostawa³y dwie mo¿liwoœci. Mo¿na by³o wzbudziÌ pulsowanie w celu lub w jego pobli¿u w lokalnej czasoprzestrzeni, wytwarzaj¹c w nim wy³adowania elektromagnetyczne. Akceleracja fali akustycznej poprzez eterowe i elektromagnetyczne wy³adowanie wytwarza³a nag³¹ akustyczna kawitacjê w jadrach atomów celu, wskutek czego trawi³ on sam siebie w gwa³townej reakcji termoj¹drowej. Ze wzglêdu na naturê tej broni mo¿na by wywo³aÌ tak¹ reakcjê w ka¿dym materiale.Drewno stal plastik wybucha³y równie gwa³townie jak uran 235 lub pluton. Alternatywnie mo¿na by by³o cel po prostu "powoli ugotowaÌ" jonizuj¹c go, co dawa³o efekt równie skuteczny, choÌ z pewnoœci¹ "czystszy" W obu przypadkach fala pilotowa swobodnie przenosi energiê elektromagnetyczn¹ i akustyczn¹ do do jader atomów, w których energie te s¹ akcelerowane, by wytworzyÌ kawitacjê. Trudno sobie wyobraziÌ jak przera¿aj¹ca by³a to broù."
Ostatnie znaleziska po angielsku:
http://www.mysteriousworld.com/Journal/2003/Summer/Osiria/http://www.gizapower.com/http://www.gizapower.com/Blast.htmpozdrawiam